تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توییتر دیگر کاراکترهای منشن را جز ۱۴۰ کاراکتر توییت حساب نمی‌کند

توییتر یکی از بزرگ‌ترین و رسمی‌ترین شبکه‌های اجتماعی حال حاضر دنیا محسوب می‌شود. احتمالا مطلع هستید که طول مطالب و پست‌هایی که در این شبکه اجتماعی ارسال می‌شوند، دارای محدودیت است و کاربران نمی‌توانند پست‌هایی با بیش از ۱۴۰ کاراکتر ارسال کنند. حال مدیران این شبکه اجتماعی تصمیم گرفته‌اند که کاراکترهای اختصاص یافته به منشن افراد و صفحات دیگر را جز ۱۴۰ کاراکتر متن توییت به شمار نیاورند.

کمپانی توییتر که در سان‌فرانسیسکو مستقر است، روز پنج‌شنبه هفته پیش اعلام کرد که از این به بعد، کاراکترهای مربوط به منشن کردن افراد و صفحات جز ۱۴۰ کاراکتر توییت شمرده نخواهد شد. این اقدام توییتر علاوه بر اختصاص دادن فضای بیشتر برای نوشته‌های افراد، با هدف تسهیل مکالمات افراد در پلتفرم آنلاین این شبکه اجتماعی صورت پذیرفته است. از این به بعد، در صورتی که بر روی گزینه پاسخ تپ یا کلیک کنید، با رابطی جدید که تغییرات اندکی را به خود دیده است مواجه می‌شوید. در این رابط جدید دیگر خبری از علامت @ و نام کاربری فردی که به او پاسخ می‌دهید نیست، بلکه از این به بعد، به جای قرار گرفتن نام کاربری فرد مورد نظر در بدنه توییت، نامی که او برای خود برگزیده است در بالای توییت و درون عبارت «پاسخ دادن به کاربر» نمایش داده می‌شود. توجه داشته باشید که توییتر نحوه شمارش کاراکترهای درون متن را در پلتفرم خود تغییر نداده است، بلکه تنها سیستم پاسخ‌دهی کاربران به یکدیگر را متحول کرده است.

عبارت «پاسخ دادن به»، به صورت خودکار و به تعداد کاربرانی که می‌خواهید به آن‌ها پاسخ دهید، در بالای توییت ظاهر می‌شود. کلیک کردن بر روی این بخش در اپلیکیشن توییتر، شما را به قسمتی دیگر می‌برد که از آن‌جا می‌توانید شماری از افراد انتخاب شده برای پاسخ را حذف کنید، اما در حال حاضر نمی‌توان از این بخش افراد جدیدی را به فهرست پاسخ افزود. در بحث مصرف محتوا، این سیستم جدید بسیار خوب عمل کرده و فید شما را بسیار تمیز و مرتب نگه می‌دارد. این ویژگی جدید، با حذف نام‌های کاربری افراد از ابتدای توییت‌ها موجب می‌شود که دیدن زنجیره طولانی نظراتی که کاربران مختلف خطاب به یکدیگر ارسال کرده‌اند بسیار ساده‌تر از قبل شود.

از سویی دیگر، در حال حاضر پس از اعمال این تغییرات، ترفندی که برخی از حساب‌های پرطرفدار در توییتر برای آشکار کردن پاسخ‌های خود برای تمامی دنبال کنندگان‌شان به کار می‌گرفتند دیگر کار نمی‌کند. پیش از این، این امکان میسر بود که با قرار دادن یک نقطه در جلوی علامت @ پیش از منشن یک نام کاربری، پاسخ خود را برای تمامی کاربران قابل مشاهده کنید. کاربران بسیاری پس از اعمال تغییرات جدید در توییتر، به حذف این ویژگی اشاره کرده‌اند اما در حال حاضر هیچ اطلاعاتی مبنی بر تصمیم نهایی توییتر برای بازگرداندن یا بازنگرداندن این ویژگی در دست نیست.

این سیستم جدید پاسخ‌دهی به کاربران، از دو روز پیش برای کلاینت‌های موبایل و وب منتشر شده است و به زودی در دسترس کاربران سراسر جهان قرار خواهد گرفت. توییتر در چند ماه اخیر، با هدف انعطاف‌پذیر کردن و کاهش حس محصور بودن کاربران به دلیل محدودیت ۱۴۰ کاراکتری توییت‌ها، دست به تغییرات جدیدی زده است و از همین رو ممکن است ویژگی‌های جدید دیگری را نیز در آینده‌ای نه‌چندان دور عرضه کند.

نظر شما در مورد این اقدام توییتر چیست؟ آیا اصلا با محدودیت ۱۴۰ کاراکتری توییت‌ها موافق هستید؟ نظر خود را در این مورد با ما و سایر دوستانتان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توییتر دیگر کاراکترهای منشن را جز ۱۴۰ کاراکتر توییت حساب نمی‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..