تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشگاه آزاد به مدال برنز کاتای تیمی مردان رسید

به گزارش روز یکشنبه فدراسیون کاراته، در ادامه سومین و آخرین روز از سومین مرحله لیگ جهانی کاراته در سال 2017 موسوم به کاراته وان در شهر دبی، تیم کاتای دانشگاه آزاد متشکل از «سهیل ساجدی فر»، «امیربهادر تدین» و «روزبه روشنی» ابتدا با نتیجه سه بر دو مقابل تیم ترکیه به پیروزی رسید سپس با نتیجه 4 بر یک از سد روسیه گذشت.
دانشگاه آزاد در ادامه با نتیجه 4 بر یک در مقابل اسپانیا شکست خورد تا مبارزات خود را برای کسب مدال برنز ادامه دهد.
این تیم با هدایت احمد صافی به مصاف عربستان رفت و با نتیجه قاطع 5 بر صفر به برتری رسید تا مدال برنز این دوره از مسابقات را بدست آورد.
همچنین تیم شهرداری تبریز با «ترکیب احد شاهین»،« فرزاد محمدخانلو» و «آرمین روشنی» با برتری مقابل روسیه و مالزی به نیمه نهایی رسید اما در این مرحله با نتیجه 3 بر 2 مقابل تیم ایتالیا شکست خورد.
این تیم در ادامه برای کسب مدال برنز با نتیجه 4 بر یک مغلوب فرانسه شد و از کسب مدال باز ماندند.
همچنین «مهتاب اسماعیلی» کاراته‌کای وزن منهای 68 کیلوگرم ایران که در نخستین رقابت خود با نتیجه دو بر یک مقابل حریف سویسی شکست خورده بود، با راهیابی این ورزشکار به مرحله فینال به جدول رپه شارژ رفت. وی در ادامه مقابل حریفانی از بلژیک و چین به پیروزی رسید تا برای کسب نشان برنز به مصاف سوئد برود. اما با نتیجه 5 بر صفر به «لیزا راسماسون» از سوئد دارنده مدال برنز رده سنی زیر 21 ساله‌ها 2016 اروپا نتیجه را واگذار کرد و از کسب مدال بازماند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9029**1569
تنظیم کننده: محمد مهدی موذن** انتشار: علی حبیبی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشگاه آزاد به مدال برنز کاتای تیمی مردان رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..