تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکیه از ساخت موشک‌های ضدتانک هدایت شونده با لیزر خبر داد

ترکیه از ساخت موشک‌های ضدتانک هدایت شونده با لیزر خبر داد به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رسانه های ترکیه روز یکشنبه اعلام کردند این کشور موشک های جدیدی که با اشعه لیزر هدایت می شوند تولید کرده است تا بالگردهای ارتش ترکیه را به این موشک ها تجهیز کند.  خبرگزاری آناتولی ترکیه ساخت موشک های «إل- اومتاس» را بخشی از پروژه ساخت موشک های دوربرد ضدتانک توصیف کرد. اجرای این پروژه را مهندسان شرکت ترکیه ای «راکتسان» برعهده داشتند و این شرکت اعلام کرد آزمایش های اولیه موشک های هدایت شونده با لیزر، موفقیت آمیز بوده است. پیش بینی می شود بالگردهای «آتاک» ساخت ترکیه به موشک های جدید هدایت شونده با لیزر مجهز شوند. 

فکر ایشیک، وزیر دفاع ترکیه به خبرگزاری آناتولی گفت: به لطف موشک های جدید، قدرت نیروی هوایی ترکیه افزایش یافته است.

وی افزود می توان از موشک های «إل- اومتاس» به عنوان موشک های زمین به زمین، و زمین به سطح برای نابود کردن خودروهای زرهی تا شعاع 8 کیلومتری استفاده کرد و استفاده از لیزر برای هدایت این موشک ها، استفاده از آنها را در شب نیز آسان کرده است. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکیه از ساخت موشک‌های ضدتانک هدایت شونده با لیزر خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..