تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام اینستاگرامی حمید گودرزی به نوید محمدزاده/ عکس

پیام اینستاگرامی حمید گودرزی به نوید محمدزاده/ عکس

فرهنگ > تلویزیون - حمید گودرزی در اینستاگرام خود عکسی از نوید محمدزاده را منتشر کرد و به حواشی پیش‌آمده درباره سخنانش در برنامه «دورهمی» پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمید گودرزی با انتشار متنی در اینستاگرامش، تعبیر حرف‌های شب گذشته خود در برنامه «دورهمی» را که به نظر می‌رسید خطاب به نوید محمدزاده باشد، تکذیب کرد.

این بازیگر ضمن انتشار عکسی از نوید محمدزاده نوشت:

«درود بر هنر و هنر دوستان
اين روزها متأسفانه باند و باندبازى به فرهنگ عده‌اى از مردم نازنينمون هم كشيده شده كه صد البته از ماست كه بر ماست
نويد عزيز طبق تلفنی كه با هم صحبت كرديم برات گفتم كه من به هيچ عنوان منظورم تو نيستی عزيزم و منظورم ازسينمای زير پير هني سينمای تلخ و نااميد كننده‌ای است كه متاسفانه اين روزها سايه‌‌اش سينمای ايران را در بر گرفته به هر حال تو يكی از بهترين بازيگران اين مملكت هستی و برايت آرزوی سيمرغ هاي بيشتر و شادي های افزون تر را از خدای بزرگ خواستارم.»

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام اینستاگرامی حمید گودرزی به نوید محمدزاده/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..