تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت چهار متهم تعقیب گریز منجر به شهادت دو مامور پلیس

بازداشت چهار متهم تعقیب گریز منجر به شهادت دو مامور پلیس

بامداد روز شنبه ماموران ایست و بازرسی پلیس در خیابان دماوند به یک دستگاه پراید با چهار سرنشین مشکوک شده و به آنها دستور ایست دادند. سرنشینان پراید پس از دستور پلیس از محل متواری شدند.

بلافاصله دو مامور پلیس با یک دستگاه موتور سیکلت به تعقیب متهمان پرداختند. در جریان تعقیب و گریز در اتوبان بسیج روی پل هجرت به علت لغزندگی مسیر دو مامور پلیس دچار حادثه شده و به شهادت رسیدند.

با شهادت ماموران پلیس، پرونده ویژه ای در دادسرای امور جنایی تشکیل و دستگیری متهمان متواری آغاز شد.

با گذشت ۲۴ ساعت از حادثه سر انجام سرنشینان پراید مشکوک شناسایی و با دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی امروز بازداشت شدند.

تحقیقات از متهمان دستگیر شده آغاز شده است.

47235




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت چهار متهم تعقیب گریز منجر به شهادت دو مامور پلیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..