تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با مدیریت نیروهای انقلابی و مومن در جنگ اقتصادی پیروز خواهیم شد/ اقتصاد مقاومتی راهبرد ماست

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، غلامعلی حداد عادل نایب رئیس هیأت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، با اشاره به فرمایشات نوروزی مقام معظم رهبری مبنی بر متدین، انقلابی و کارآمد بودن مسئولان و برنامه جبهه مردمی برای تحقق این اهداف، اظهار داشت: حقیقت این است که دشمنی نظام سلطه با انقلاب ما تمام نشده و این دشمنی هشت سال به صورت جنگ تحمیلی بود و سپس جنگ اقتصادی را آغاز کردند.

حداد عادل با بیان اینکه جنگ اقتصادی در سال‌های اخیر با دستاویز تحریم شدت بخشیده شده است،‌ افزود: همان‌طور که جنگ به مدد نیروهای انقلابی و مؤمن و پرتحرک و ایثارگر اداره شد و کشور استقلال خود را حفظ کرد، در این جنگ اقتصادی هم اگر مدیریت کشور دست نیروهای انقلابی و مؤمن و پرتحرک و ایثارگر باشد، ما در این جنگ اقتصادی پیروز خواهیم شد.

نایب رئیس هیأت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی راهبرد ما در جنگ اقتصادی است که دشمن به ما تحمیل کرده است و همان‌طور که در جنگ نظامی نیروهای انقلابی مانع شکست شدند، در جنگ اقتصادی نیز نیروهای انقلابی باید مدیریت کشور را در دست داشته باشند.

وی همچنین درباره برنامه جبهه مردمی در این زمینه، تأکید کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کاملاً در این مسیر حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/TSHFIX



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با مدیریت نیروهای انقلابی و مومن در جنگ اقتصادی پیروز خواهیم شد/ اقتصاد مقاومتی راهبرد ماست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..