تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمینه رونق بازار مسکن فراهم شده است/ کاهش نرخ بهره تسهیلات مسکن، گام بعدی ساماندهی بازار

خبر خوش برای سرمایه گذاران در بازار مسکن/ گام بعدی در بازار مسکن کاهش نرخ تسهیلات مسکنحامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی  در گفتگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به اینکه همزمان با خروج بازار مسکن از رکود زمینه های مناسب برای سرمایه گذاری در بازار مسکن فراهم می شود افزود: با راه اندازی صندوق پس انداز مسکن یکم و نیز با ارائه تسهیلات با نرخ بهره یک رقمی این صندوق با استقبال متقاضیان مواجه شده است.

وی با اشاره به اینکه خریداران اصلی در بازار مسکن طی امسال قشر متوسط خواهند بود افزود: متقاضیان با اندوخته های که در صندوق پس انداز یکم داشتند و نیز با دریافت این تسهیلات به بازار خرید می آیند.

 

قشر متوسط جامعه هدف سرمایه گذاران باشد

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: سرمایه گذاران در بازار مسکن بهتر است برای ساخت مسکن  قشر متوسط را هدف قرار دهند و  به تحقق اهداف سیاست های بازار مسکن کمک کنند.

مظاهریان اظهار داشت: در حال حاضر تسهیلات مسکن در وضعیت خوبی است به طوری که بیشترین میزان تسهیلات با کم ترین نرخ بهره در این بازار پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه حرکت بعدی کاهش نرخ بهره تسهیلات است گفت: در حال حاضر برای ساخت مسکن میزان تسهیلات قابل قبول است ولی با نرخ بالای بهره مواجه است که رفع این مشکل نیز به وضعیت بانک ها بستگی دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمینه رونق بازار مسکن فراهم شده است/ کاهش نرخ بهره تسهیلات مسکن، گام بعدی ساماندهی بازار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..