تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخراج نورافکن؛ تصمیم اولیه کادرفنی منصوریان

ساعت24-هافبک جوان استقلال با تصمیم کادرفنی این تیم در رختکن تا اطلاع ثانوی اجازه حضور در زمین مسابقه را ندارد.

 امید نورافکن به شکل غیر منتظره ای بعد از تعویض در دیدار برابر فولاد خوزستان دست به پرخاش روی نیمکت این تیم زد تا پس از درگیری روی نیمکت به داخل رختکن برود. ناراحتی نورافکن اما در رختکن نیز ادامه داشت اما ترجیح داد تا در داخل رختکن سکوت کند.

تعویض در دقیقه 89 بازی اتفاقی نیست که باعث ناراحتی نورافکن شده و منصوریان نیز در صحبتهایش به این موضوع اشاره کرد که نورافکن دو روز پیش نیز در تمرین استقلال حاشیه ای داشته تا خسرو حیدری روز شنبه جلسه ای با او برگزار کند. اتفاقی که نشان می دهد دلیل رفتار نادرست نورافکن روی نیمکت این تیم بوده است.

با این وجود کادرفنی استقلال در رختکن تصمیم گرفتند تا نورافکن را اطلاع ثانوی از تمرینات این تیم اخراج کنند تا در آینده نزدیک درباره او تصمیم گیری کنند. البته علیرضا منصوریان نشان داده که سیاست او در این مواقع گذشت و کمک کردن به بازیکنان به ویژه آنکه مشکل نورافکن خارج از زمین و مسائل فنی بوده است. در هر صورت نورافکن فعلا اجازه حضور در تمرینات استقلال را ندارد تا در آینده نزدیک منصوریان تصمیم نهایی اش را درباره او اعلام کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخراج نورافکن؛ تصمیم اولیه کادرفنی منصوریان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..