تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتفاق بد براى پدیده آبى‌های پایتخت

اتفاق بد براى پدیده آبى‌های پایتختبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛محسن كريمى ستاره تيم فوتبال استقلال كه روز گذشته زننده تك گل آبى ها مقابل فولاد بود بعد از گل حساسی که به ثمر رساند از ناحیه کتف احساس درد کرد و این اتفاق برای او سابقه محسوب مى شود چرا كه اين مساله در جریان تمرینات استقلال بارها اتفاق افتاده است .کتف او بار ها در رفته و پزشکان استقلال آن را جا انداخته اند.

شرایط کتف این بازیکن به گونه ای است که به طور حتم باید جراحی شود اما به دلیل شرایط حساس استقلال و قرار داشتن در کورس رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تصمیم بر اين شد تا کتف كريمى بالافاصله بعد از پایان لیگ برتر زیر تیغ جراحی برود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتفاق بد براى پدیده آبى‌های پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..