تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی سایت گل از بدترین خیانت های عصر جدید فوتبال

رونمایی سایت گل از بدترین خیانت های عصر جدید فوتبالبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛سایت گل از بدترین موارد خیانت در فوتبال رونمایی جدیدی کرده که به بررسی آن ها می پردازیم.

1-پیوستن لوئیس فیگو از بارسلونا به رئال مادرید در سال 2000 را می توان بدترین نوع خیانت در فوتبال نامید جایی که مسئولان کهکشانی ها برای خرید این ستاره پرتغالی رکورد تاریخ انتقالات فوتبال جهان که مربوط به پیوستن هرنان کرسپو از پارما به لاتزیو را می شد را شکستند ودر اولین دیدار ال کلاسیکو پس از این انتقال شاهد پرتاب کله خوک به طرف فیگو بودیم.

2-پیوستن دیه گو فوزر هافبک ایتالیایی که 7 سال در لاتزیو بود به آ اس رم باز هم در سال 2000 یک خیانت دیگر در فوتبال بود.

3-پیوستن لوئیس انریکه سرمربی کنونی بارسلونا از رئال مادرید به جمع آبی واناری های کاتالان از دیگر موارد مهم خیانت در فوتبال بود.

4-در حالی که دیه گو کاستا  ستاره چلسی و سابق اتلتیکو مادرید  بازیکن برزیلی محسوب می شد وطلایی جامگان خواستار حضور وی در جام جهانی 2014 بودند وی تبعه اسپانیا شد تا به ملت برزیل خیانت کند.

5-اخراج رانیری از لسترسیتی در حالی که این سرمربی ایتالیایی این تیم نه چندان مطرح را  قهرمان کرده بود خیانت مسئولان این تیم انگلیسی به وی بوده است.

6-پیوستن کارلوس توز از منچستریونایتد به منچستر سیتی نیز از خیانت های مهم فوتبال به شمار می رود.

7-پیوستن مایکل اوون از لیورپول در سال 2001 به منپستریونایتد را هیچ یک از هواداران سرخپوشان اولدترافورد نمی توانند تحمل کنند.

8-پیوستن سول کمپل از تاتنهام به آرسنال از دیگر موارد خیانت در فوتبال است.

9-همچنین پیوتن اشلی یانگ از آرسنال به چلسی از مهم ترین خیانت های فوتبال شهر لندن است.

10-پیوستن گونزالو ایگواین آرژانتینی از ناپولی به یوونتوس برای هواداران فیروزه ای پوشان بندر ناپل قابل تحمل نبود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی سایت گل از بدترین خیانت های عصر جدید فوتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..