تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لورفتن اطلاعات ۹۵ هزار کاربر با حمله سایبری به سایت رستوران زنجیره‌ای مک‌دونالد

لورفتن اطلاعات ۹۵ هزار کاربر با حمله سایبری به سایت رستوران زنجیره‌ای مک‌دونالد

فناوری اطلاعات > اینترنت - شعبه کانادای مک‌دونالد می‌گوید در یک حمله سایبری اطلاعات 95 هزار کاربر درخواست‌کننده شغل از این رستوران زنجیره‌ای لو رفته است.

به گزارش خبرآنلاین، مدیران شعبه کانادا تأیید کردند که اطلاعات شخصی 95 هزار کاربر که فرم کاریابی اینترنتی مک‌دونالد را پرکرده بودند توسط هکرها به سرقت رفته است.

نام، آدرس، ایمیل آدرس، شماره تلفن و رزومه شغلی افراد جویای کار در سایت شغل یابی مک‌دونالد که بین سال‌های 2014 تا 2017 تقاضای رسمی پرکرده بودند بخشی از اطلاعات به سرقت رفته است.

گفته می‌شود سایت مذکور تا اطلاع ثانوی «شات دان» شده است هرچند مدیران کمپانی می‌گویند هنوز ردپای دیتای لورفته را پیدا نکرده و ظاهراً از آن سوءاستفاده نشده است.

اوایل ماه جاری اکانت توئیتر مک‌دونالد به دلیل حمایت از ترامپ هک شد و هکر ناشناس، سیاست‌های ترامپ را مورد نکوهش قرارداد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لورفتن اطلاعات ۹۵ هزار کاربر با حمله سایبری به سایت رستوران زنجیره‌ای مک‌دونالد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..