تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیروهای دموکراتیک سوریه: ارتش ترکیه را از منطقه «الباب» بیرون می‌رانیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عمر رحمانو» یکی از فرماندهان «جیش‌الثوار» که زیر مجموعه‌ای از «نیروهای دموکراتیک سوریه» است، اعلام کرد این نیروها خسارت‌های بسیاری زیادی را به ارتش ترکیه وارد کرده‌اند.

وی به وبگاه خبری «هاوار» گفت: ما به ارتش ترکیه اجازه نزدیک شدن به مناطقی که آنها را آزاد کرده‌ایم، نخواهیم داد و تمام مناطق «شهباء» از توابع عفرین (از شهرستان‌های حلب) را از چنگال اشغالگران ترکیه آزاد خواهیم کرد.

رحمانو در ادامه تصریح کرد: تعرض‌ها علیه هموطنانمان در «الباب و جرابلس» را نمی‌پذیریم، با تروریسم می‌جنگیم ، ارتش اشغالگر ترکیه را از این منطقه بیرون خواهیم راند و در مقابل حملات با تمام توان می‌ایستیم.

وی سپس افزود حمله ارتش ترکیه به برخی اراضی سوریه جدید نیست و چندین ماه است که ادامه دارد و این حملات، تصاحب مناطقی را دنبال می‌کند که نیروهای دموکراتیک سوریه آنها را آزاد کرده‌اند.

نیروهای دموکراتیک سوریه یا نیروهای سوریه دموکراتیک، ائتلافی از نیروهای سیاسی و نظامی کرد، عرب، آشوری، ارمنی و ترکمان است که در خلال جنگ داخلی سوریه تاسیس شد؛ این ائتلاف می‌کوشد تا داعش را از منطقه رقه و نیز از دیگر مناطق سوریه بیرون کند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/OOEPNA



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیروهای دموکراتیک سوریه: ارتش ترکیه را از منطقه «الباب» بیرون می‌رانیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..