تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت ۸۰درصد مسافران از سفرهای نوروزی/ کاهش ۸ درصدی کشته‌شده‌های تصادف‌های نوروزی

بازگشت ۸۰درصد مسافران از سفرهای نوروزی/ کاهش ۸ درصدی کشته‌شده‌های تصادف‌های نوروزی

جامعه > پلیس - فرمانده نیروی انتظامی از بازگشت 80 درصد مسافران از سفرهای نوروزی خبرداد و گفت: در طرح نوروزی 300 هزار مامور پلیس در قالب 26 هزار تیم گشتی خودرویی و پیاده سازماندهی و بکار گیری شده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در بازدید هوایی از جاده ها و تفرجگاههای استان تهران گفت: با همکاری شهروندان و رعایت قوانین و مقررات ترافیکی خوشبختانه از ابتدای طرح نوروزی با کاهش 8 درصدی تعداد جان باختگان و مجروحان حوادث ترافیکی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل مواجه هستیم.

وی گفت: در بحث تصادفات رانندگی حتی یک کشته ویا مجروح نیز دردآور است، اقدامات پلیس و همراهی مردم در کاهش حوادث فوتی و جرحی در حالی روند کاهشی را سپری کرد که ما شاهد افزایش میزان مسافرت ها، شرایط ناپایدار جوی و همچنین تزریق دو میلیون خودروی جدید به چرخه آمد و شد کشور بوده ایم.

وی با اعلام بازگشت 80 درصد مسافران از سفرهای نوروزی، به موضوع مدیریت سفر اشاره کرد و آن را در کاهش بار ترافیکی جاده ها و همچنین امنیت مسافران موثر دانست.

سردار اشتری افزود: در طرح نوروزی 300 هزار مامور پلیس در قالب 26 هزار تیم گشتی خودرویی و پیاده سازماندهی و بکار گیری شده اند که این امر تاثیر مطلوبی بر کاهش جرایم و به ویژه سرقت داشته است.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت ۸۰درصد مسافران از سفرهای نوروزی/ کاهش ۸ درصدی کشته‌شده‌های تصادف‌های نوروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..