تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از خواص تخم بلدرچین چه می دانید؟

از خواص تخم بلدرچین چه می دانید؟ از خواص تخم بلدرچین چه می دانید؟

از خواص تخم بلدرچین چه می دانید؟

خواص شگفت انگیز تخم بلدرچین

↩️جلوگیری از ابتلا به آرتروز
↩️درمان ورم معده
↩️درمان کم خونی
↩️حذف سموم خون
↩️مقابله با ابتلا به سرطان
↩️تقویت قدرت باروری

تخم بلدرچین به علت نداشتن کلسترول ، قابل مصرف برای تمام افرادی است که مصرف تخم مرغ برایشان منع شده است.

تخم بلدرچین در مقایسه با تخم مرغ، به مراتب ارزش غذایی بالاتری دارد.یک تخم بلدرچین هر چند که از لحاظ وزنی حدود یک پنجم وزن تخم مرغ معمولی را دارد، ولی نسبت به آن دارای ۵ برابر فسفر، ۵/۷ برابر آهن، ۶ برابر ویتامینB12و  وتیامین B1 و ۱۵ برابر ویتامین B2 ریبوفلاوین می باشداز این رو آن را بمب ویتامین می نامند.

تخم بلدرچین در کشور ژاپن به دلیل غنای بالای امگا ۳ و فسفر به  عنوان بخشی از صبحانه کودکان و دانش آموزان محسوب می شود.

قابل توجه افراد بالای ۴۰ سال

جذب ویتامینهای بدن با افزایش سن بسیار کم میشود از این رو مصرف روزانه تخم بلدرچین را به افراد بالای ۴۰ سال، برای بالا بردن مواد معدنی و ویتامینهای بدن و جلوگیری از، کارافتادگی زود رس و پیشگیری ازسرطان توصیه می نماییم. تخم بلدرچین در افراد پیر و مسن موجد قوای از دست رفته جوانی است.

فواید کشمش برای کودکان

از خواص کندر چه میدانید؟

خواص شگفت انگیز کرفس

آشنایی با خواص چای سبز

مطالب مرتبطصفحه اول روزنامه های ورزشی بعد از دربی 28 فروردین 95صفحه اول روزنامه های ورزشی بعد از دربی ۲۸ فروردین ۹۵پاسخ سام درخشانی به توهین پرسپولیسی ها + عکسپاسخ سام درخشانی به توهین پرسپولیسی ها + عکسسوء استفاده از نام فریبرز عرب نیا !سوء استفاده از نام فریبرز عرب نیا !فوت ودرگذشت محمد رضا خلعتبری  پیشکسوت باشگاه پرسپولیس!!!+عکسفوت ودرگذشت محمد رضا خلعتبری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس!!!+عکسعکس بنیامین احمدی بازیگر فیلم حاتمی کیا در شبکه جمعکس بنیامین احمدی بازیگر فیلم حاتمی کیا در شبکه جم

انتشار برای دوستان

کلوبفیس نماافسرانانتشار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از خواص تخم بلدرچین چه می دانید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..