تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملیات نصب ضریح مطهر امامین عسکریین در سامرا آغاز شد

مدیر پروژه ساخت ضریح مقدس عسکریین (علیهما السلام) از آغاز عملیات نصب ضریح مطهر امامین عسکریین در سامرا خبر داد.

به گزارش «شیعه نیوز»، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم لاجوردی» مدیر پروژه ساخت ضریح مقدس عسکریین (علیهما السلام) اظهار داشت: پس از ساخت ضریح مطهر امامین عسکریین (علیهما السلام)  در شهر مقدس قم و انتقال این ضریح به سامرا، عملیات نصب ضریح جدید امامین عسکریین (علیهما السلام) در سامرا اعاز شد.


مدیر کارگاه ساخت ضریح مقدس عسکریین (علیهما السلام) با بیان اینکه ساخت این ضریح 4 سال به طول انجامیده، تصریح کرد: در ساخت این ضریح از بهترین امکانات و متخصصان استفاده شده است، در این رستا 11 تن چوب ساج، 4.5 تن نقره، 70 کیلوگرم طلا، 3 تن مس استفاده شده است.

لاجوردی با بیان اینکه در ساخت این ضریح مقدس از هنر مقرنس و معرق‌کاری استفاده شده است، خاطرنشان کرد: طراحی و خوشنویسی این ضریح در بهترین شکل با اشراف هنرمندان به نام این رشته صورت گرفته و به نظر می رسد از جهات مختلف این ضریح بی نظیر می باشد.

وی گفت: ساخت 12 درب بزرگ ورودی رواق، 4 صندوق خاتم کاری شده و دوخت هزار متر فرش دستباف از جمله اقدامات صورت گرفته برای این ساخت این ضریح است.

مدیر کارگاه ساخت ضریح مقدس عسکریین (علیهما السلام) گفت: کلیه کارهای زیر نظر مرحع عالیقدر آیت الله العظمی سیستانی و تحت اشراف حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی انجام شده است و امیدواریم در اسرع وقت این ضریح کامل شده و پذیرای زایران و عاشقان اهل بیت نور(علیهم السلام) باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملیات نصب ضریح مطهر امامین عسکریین در سامرا آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..