تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ بیش از 100 نفر در کمپ پناهجویان مالزی

بر اساس اطلاعات منتشر شده 118 نفر بر اثر شرایط نامناسب در کمپ پناهجویان مالزی جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش «شیعه نیوز»، بیش از 100 پناهجو در طول 2 سال گذشته در کمپ های پناهجویان مالزی جان خود را بر اثر ابتلا به بیماری و عوامل نامشخص دیگری از دست داده‌اند.

این آمار که پیش از این منتشر نشده بود، بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی سازمان مهاجرت مالزی است. بر اساس این اطلاعات در سال 2015، 83 نفر و در سال 2016، دست‌کم 35 نفر جان خود را در کمپ های مالزی از دست داده‌اند.

مشخص نیست که آیا این تعداد از سایر کشورهای همسایه مالزی بیشتر است یا کمتر. دولت های اندونزی و تایلند اعلام کرده اند که اطلاعات این چنینی را منتشر نمی کنند.

بیش از نیمی از پناهجویان کشته شده از کشور میانمار بوده‌اند. کشوری که سالانه ده ها هزار نفر از آن به مالزی پناهنده می شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ بیش از 100 نفر در کمپ پناهجویان مالزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..