تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا خود را برای سنگین‌ترین تحریم‌های پسابرجام آماده می‌کند

برجام نه تنها تحریم ها را کاهش نداده بلکه امریکا را به رژیم تحریم ها سخت معتاد کرده است/ تحریم های جدید تمامی خلل و فرج برجام را می پوشاند و عملا هر نوع کاهش تحریم را منتفی می کند.

به گزارش پایگاه 598 ، مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

در هیاهوی انتخابات، کسی ظاهرا ملتفت نیست که امریکا خود را برای سنگین ترین تحریم های پسابرجام آماده می کند. برجام نه تنها تحریم ها را کاهش نداده بلکه امریکا را به رژیم تحریم ها سخت معتاد کرده است. تحریم های جدید -اگر پیش نویس مطرح در کنگره را مبنا قرار بدهیم- تمامی خلل و فرج برجام را می پوشاند و عملا هر نوع کاهش تحریم را منتفی می کند. آقایان در دولت کاملا ساکتند. رویای امریکایی بر باد رفته و سرکنگبین برجام، صفرا فزوده است. ملت لابد خواهند پرسید چگونه است که نتیجه ٤ سال اعتمادسازی، تعطیلی برنامه های امنیت ملی و واگذاری انبوه امتیازهای پنهان، سقوط دوباره به دره تحریم ها شده است؟ دولتی که بیکاری جوانان را توطئه می داند و علیه آن می خروشد، چرا درباره این فاجعه، چنین ساکت است؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا خود را برای سنگین‌ترین تحریم‌های پسابرجام آماده می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..