تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهبر انصارالله یمن: اجلاس سران عرب اجلاس مردگان است

رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که رژیم سعودی از درگیری مستقیم با ایران هراس دارد و به همین دلیل با این کشور در عراق و سوریه روبرو نمی شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، دبیرکل جنبش انصارالله یمن جمعه شب به مناسبت اولین جمعه ماه رجب سخنرانی کرد.

عبدالملک الحوثی گفت: دشمن سعودی و همپیمانان آن تلاش می کنند هویت یمنی ما را سلب کنند و امروزه از طریق تهاجم فرهنگی سعی در تخریب چهره اسلام دارند. باید برای مقابله با تهاجم فرهنگی اقدام کنیم تا هویت خودمان را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اظهارات مقامات سعودی درباره حل سیاسی بحران یمن گفت: سعودی‎ها حل سیاسی را نمی‌خواهند، بلکه فقط می خواهند از منابع یمنی سوء استفاده کنند و ملت ما را به بردگی بکشانند.

الحوثی در ادامه با تاکید بر اینکه عربستان و یمن در طول جنگ تعداد زیادی را به اسارت گرفته‌اند، افزود: ما آماده انجام تبادل کامل اسرا هستیم، هر چند امارات پس از آنکه نیروهای آن وارد استان لحج شدند مانع توافق بر سر مبادل گسترده اسرا شدند.

عبدالملک الحوثی اعلام کرد که رژیم سعودی از درگیری مستقیم با ایران هراس دارد و به همین دلیل با این کشور در عراق و سوریه روبرو نمی شود.

رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به برگزاری اجلاس اخیر سران عرب در اردن گفت: اجلاس سران عرب، اجلاس مردگان است و به مساله اصلی امت اسلامی توجهی ندارد و موضوع فلسطین نیز نزد اعراب به فراموپس سپرده شد.

وی ضمن تمجید از مواضع ایران در قبال یمن گفت: ایران دلسوز یمن است و مواضع آن در قبال یمن برای یمنی ها قابل ستایش است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهبر انصارالله یمن: اجلاس سران عرب اجلاس مردگان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..