تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تكرار دوباره حماسه‌های ایثار/ فارس در روزهای نخست سال 96 میزبان كبوتران خونین بال مدافع حرم شد

گروه اجتماعی: درست در نخستین روزهای آغازین سال 96 خبر آوردند كه جمعی از مردان مرد این مرز و بوم در دفاع از حریم ‌آل‌الله، راه عاشقان و عارفان را طی كرده و توانستند درب شهادت را برای خویش باز كردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، درست در نخستین روزهای سال جدید بود كه زمزمه‌های حماسه‌سازی‌های ایثار و شهادت و عروج عاشقانه و عارفانه و قهرمانانه جمعی از مردان مرد این مرز و بوم در یكی از نقاط كشور به گوش رسید، اما چیزی نرسید كه چنین خبری نیز برای مدافعان حریم آل‌الله از نقاط دیگر كشورمان نیز به گوش رسید.

آری! در طلیعه خورشید سال 96، باز هم حماسه‌های عشق و ایثار تكرار شدند و تعدادی از مدافعان حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سوریه به سید و سالار شهیدان، لبیك گفته و در شهادت به او اقتدا كردند و این بار نوبت دلاورمردان بی‌ادعای سرزمین پارس بود تا بار دیگر غیرت و مردانگیشان را به رخ جهانیان بكشانند.

دو سه روز پیش بود كه خبر شهادت علیرضا یعقوبی از مدافعان لشكر فاطمیون اعزامی از استان فارس به گوش رسید و بلافاصله بعد از آن نیز خبر شهادت سه تن دیگر از مدافعان حرم اعزامی از این استان آمد.

به گفته قادر شفیعی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس، پیكرهای مطهر شهیدان قدرت‌الله عبودی، آزاد خشنود و ابوذر فرح بخش که در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه به شهادت رسیدند، بعدازظهر جمعه، 11 فروردین 96 وارد فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز شدند.

همچنین بناست تا مراسم وداع با پیكرهای مطهر این شهدا در صبح روز دوشنبه، 14 فروردین‌ماه جاری در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) شیراز برگزار شده و سپس پیكرهای مطهر هر كدام از اینان برای برگزاری مراسم تشییع و خاكسپاری به زادگاه‌هایشان شامل بیضا، سروستان و داراب منتقل می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تكرار دوباره حماسه‌های ایثار/ فارس در روزهای نخست سال 96 میزبان كبوتران خونین بال مدافع حرم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..