تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار یک واحد تجاری در اسلام آباد / صاحب مغازه کلید برق را زد و....

به گزارش رکنا، فرهاد بارانی دهیار روستای اسلام آباد اظهار کرد: این حادثه Incident ساعت 9 صبح امروز و هنگامی که صاحب این خوار و بار فروشی پس از بازکردن در آن کلید برق را زده روی داده است.
وی گفت: گاز نشت شده با زدن کلید برق منفجر و صاحب مغازه به نام حمید بارانی 25 ساله نیز دچار سوختگی شدید شده است.
بارانی اضافه کرد: پس از انفجار و آتش سوزی مغازه، بلافاصله واحد آتش نشانی و نیز مرکز فوریت های پزشکی (اورژانس 115) گالیکش به محل حادثه که در فاصله تقریبی 2 کیلومتری از این شهر واقع است، اعزام شد.
وی تصریح کرد: صاحب این واحد تجاری ابتدا به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مینودشت و سپس به بیمارستان خان ببین و در ادامه به دلیل شدت سوختگی به گرگان اعزام شده و آتشنشانان حریق این واحد را خاموش کرده اند.
دهیار روستای یکهزار نفری اسلام آباد گالیکش همچنین گفت: بر اثر این حادثه علاوه بر از بین رفتن اجناس داخل مغازه، واحد مسکونی طبقه فوقانی این واحد تجاری نیز دچار خسارت و ترک دیوارها شده است.
بارانی افزود: هم اکنون برای جلوگیری از فرو ریختن این واحد مسکونی، اهالی از ساختمان خارج و وسائل آنان نیز درحال تخلیه است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار یک واحد تجاری در اسلام آباد / صاحب مغازه کلید برق را زد و....»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..