تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سمیرا وقتی وارد خانه مرد خارجی شد ۲ دختر دیگر ماموریت ویژه ای داشتند / نقشه کثیف ۳ دختر با همدستی یک دوست پسر

سمیرا وقتی وارد خانه مرد خارجی شد 2 دختر دیگر ماموریت ویژه ای داشتند / نقشه کثیف 3 دختر با همدستی یک دوست پسر +عکس

در پی گزارش سرقت مقداری دلار و چمدان لباس های گران قیمت به همراه اسناد و مدارک، تحقیقات پلیسی آغاز شد.

تحقیقات به سرنخ هایی رسید که نشان می داد، ۲ دختر و مردی جوان با پژو۲۰۶  به محل مراجعه و یکی از دختران جوان در حالی که کلید در دست داشت، به راحتی وارد خانه شد.

 مرد ۳۲ساله که در این سرقت راننده پژو۲۰۶ بوده و عامل اصلی سرقت که سمیرا نام دارد، شناسایی و دستگیر شدند. زن جوان گفت: در یک موسسه کار می کند و با صاحبخانه در محل کار خود آشنا شده است، او با ترفندی توانسته کلید خانه شاکی را برداشته و از روی آن کپی بزند.

این دختر جوان ۲ دوست دیگر خود به نام های زینب و محبوبه را به پلیس معرفی کرد و این افراد نیز دستگیر شدند.

در این سرقت، محبوبه در تعقیب صاحبخانه که تبعه خارجی است و سمیرا و زینب به همراه پسری ۳۲ساله که با هم در ارتباط بوده اند، به محل سرقت مراجعه می کنند.

 تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر اقدام های مجرمانه اعضای باند سرقت که با شیوه اغفال مردان، نقشه خود را عملی کردند، ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سمیرا وقتی وارد خانه مرد خارجی شد ۲ دختر دیگر ماموریت ویژه ای داشتند / نقشه کثیف ۳ دختر با همدستی یک دوست پسر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..