تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف دو پراید ۵ کشته برجا گذاشت +عکس

در اثر برخورد دو دستگاه پراید در محور قره چمن به میانه ۵ تن از سرنشینان در دم فوت و ۲ تن مصدوم شدند.

در اثر برخورد دو دستگاه پراید در محور قره چمن به میانه و رو به روی روستای قاشقای، ۵ تن از سرنشینان در دم فوت و ۲ تن مصدوم شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده ای استاد شهریار قره چمن جمعیت هلال احمر شهرستان بستان آباد  و پایگاه امداد جاده ای عجمی جمعیت هلال احمر میانه به همراه نیروهای اورژانس در حال رها سازی فوتی ها و امدادرسانی به مصدومان هستند.

سرهنگ ناموران رئیس پلیس راه استان که در محل حادثه حاضر شده بود گفت: انحراف به چپ یکی از پراید ها منجر به وقوع این سانحه شده است.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف دو پراید ۵ کشته برجا گذاشت +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..