تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵۰ هزار نماز گزار در مسجد الاقصی برای نماز جمعه حضور یافتند

به گزارش سرویس دینی جام نیـوز، حدود 50 هزار نماز گزار با وجود موانعی که نیروهای رژیم اشغالگر بر درهای مسجد الاقصی و راه های منتهی به مسجد قرار داده بود، نماز جمعه را برگزار کردند.

اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد: نیروهای اشغالگر، کارت شناسایی بیش از صد نماز گزار را در مقابل درب مسجد توقیف کرده است.

 

شیخ عکرمه صبری خطیب جمعه مسجد الاقصی، مسلمین را به حضور گسترده در مسجد الاقصی، فراخواند؛ به ویژه در این برهه بسیار سخت که رژیم صهیونیستی فشار خود را زیاد کرده و اقداماتی را در جهت یهودی سازی مسجد انجام داده است.

 

شیخ صبری تصریح کرد: حوادث، شکست ها و جنگ هایی که در منطقه عربی صورت گرفته، بشارتی است بر نزدیکی پیروزی مسلمین و بازگشت آنان به سرزمین خود که توسط استعمارگران ویران شده است.  

 

وی همچنین به فضائل ماه رجب پرداخت و مسلمین را به ادای بیشتر نوافل و عمل خیر فراخواند.

 

حوزه نیوز/222

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵۰ هزار نماز گزار در مسجد الاقصی برای نماز جمعه حضور یافتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..