تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوای ابری و بادی تهران در سیزده‌بدر

به گزارش بی‌باک، احد وظیفه با بیان این که در ساعات بعد از ظهر امروز در برخی نقاط شمال شرق و دامنه‌های البرز شرقی رشد ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود گفت: از ظهر امروز سامانه بارشی از سمت نوار غربی وارد کشور شده و در مناطق شمال غرب، غرب برخی نقاط جنوب غرب، جنوب، به تدریج بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز سبب رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی خواهد شد.

وی بااشاره به اینکه از اوایل شب با نفوذ جریانات سرد شمالی، دامنه بارش استان‌های ساحلی خزر را نیز در بر می‌گیرد ادامه داد: این سامانه از روز شنبه تقویت شده و بارشها با شدت بیشتر در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز، بخش‌هایی از مرکز و جنوب و با شدت کمتر در برخی نقاط شمال شرق و در روز یکشنبه در غالب مناطق کشور به جز جنوب شرق و روز دوشنبه در نیمه شمالی کشور فعال خواهد بود.

وظیفه ادامه داد: طی روزهای شنبه تا دوشنبه به سبب استقرار توده هوای سرد، ضمن کاهش دما در نیمه شمالی، بارش‌ها در مناطق کوهستانی و نقاط سردسیر شمال غرب و ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی به صورت برف است که می‌تواند منجر به اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی شود. بیشترین کاهش دما در روز دوشنبه در سواحل شمالی، دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی و روز سه شنبه در شمال شرق رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: شدت بارش این سامانه در روز شنبه در برخی مناطق آذربایجانها غربی و شرقی، گیلان، کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، مرکزی، لرستان، چهار محال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال و شرق خوزستان و بخش‌های شمالی تهران، البرز و قزوین و در روز یکشنبه در لرستان، شمال و شرق خوزستان، چهار محال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، گیلان و شمال خراسان رضوی است.

وی بابیان اینکه طی روزهای شنبه و یکشنبه در برخی ساعات وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور و دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی پیش بینی می‌شود اظهار کرد: دریای خزر از جمعه بعد از ظهر و روز شنبه مواج است.

وظیفه در پایان دربارهٔ وضعیت آسمان تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران روز شنبه نیمه ابری تا ابری و وزش باد در بعضی ساعات، بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش بادشدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۰ درجه و روز یکشنبه نیمه ابری تا ابری و وزش باد، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش بادشدید با احتمال تگرگ با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوای ابری و بادی تهران در سیزده‌بدر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..