تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازپس گیری مناطق جدید در شمال حماه در عملیات ارتش سوریه

به گزارش بی‌باک به نقل از الاخباریه، منابع سوری اعلام کردند: ارتش سوریه و همپیمانان بر منطقه خطاب و نیز روستاهای سوبین، المجدل، الشیر در حومه شمالی حماه مسلط شدند.

این منابع گزارش دادند: ارتش سوریه مواضع تروریستهای جبهه النصره را با توپخانه هدف قرار داد. جنگنده های سوری نیز مواضع و تحرکات تروریستها را زیر آتش قرار دادند و استحکامات تروریستها درهم شکسته شده است.

به گفته منابع سوری، ارتش سوریه مواضع تروریستهای را در اطراف حلفایا در حومه حماه هدف قرار داد و جاده حماه-محرده را بازگشایی کرد.

به گفته منابع نظامی سوری، ارتش سوریه همچنین مواضع تروریستهای جبهه النصره را در درعا در جنوب این کشور هدف قرار داد که بر اثر آن هشت تروریست کشته و سه موضع آنها منهدم شد. همچنین ادوات تروریستها در این منطقه نابود شد.

این منابع  عملیات ارتش سوریه در غرب حلب اشاره و بیان کردند: ارتش سوریه مواضع گروههای مسلح را در محور جمعیة الزهراء در غرب حلب زیر آتش قرار داده است و درگیری های شدیدی در منطقه جریان دارد. ارتش سوریه در حال پیشروی به سوی منطقه بیوت مهنان در نزدیکی گردان توپخانه در غرب حلب است. توپخانه ارتش سوریه مواضع گروههای مسلح را در مناطق اللیرمون، جمعیة الزهراء و کفرحمره و معرة الارتیق هدف قرار دادند.

در شمال حلب نیز جنگنده های سوری مواضع گروههای مسلح را در مناطق شویحنه، تل مصیبین و شهر حریتان هدف قرار دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازپس گیری مناطق جدید در شمال حماه در عملیات ارتش سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..