تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«13 فروردین؛ روز طبیعت» هوا «بارانی» است + جدول تفکیکی وضعیت هوای تمام استانها

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ احد وظیفه بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی از ورود یک سامانه بارشی جدید از شامگاه جمعه 11 فروردین از غرب کشور خبر داد و اظهار کرد: این سامانه در روز شنبه 12 فروردین، نیمه غربی سواحل دریای خزر و به تدریج مرکز، شمال شرق و شرق کشور را در برخواهد گرفت.

وی افزود: پیامد ورود این سامانه، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و در مناطق کوهستانی و مرتفع، همراه با بارش برف خواهد بود.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: روز یکشنبه 13 فروردین و در روز طبیعت، این سامانه در اکثر مناطق کشور به جز پاره‌ای از مناطق جنوب شرق کشور فعال خواهد بود.

وضعیت هوای استانهای مختلف کشور به تفکیک هر استان از اینجا قابل دریافت و مشاهده  است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««13 فروردین؛ روز طبیعت» هوا «بارانی» است + جدول تفکیکی وضعیت هوای تمام استانها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..