تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«12 فروردین» سالروز تحقق مردم‌سالاری دینی است

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سازمان اوقاف و امور خیریه در آستانه 12 فروردین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز در آستانه یوم‌الله 12 فروردین، ملت ایران از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، تاریخی پرفراز و نشیب و همراه با افتخار، سربلندی، اقتدار و پیشرفت را پشت سرگذاشته و البته امسال در سال (اقتصاد مقاومتی، تولید ـ اشتغال) حماسه‌های دیگری را در عرصه تحقق اقتصاد مقاومتی‌، تولید ملی و اشتغال‌زایی  پیش رو دارد و به فضل الهی بار دیگر، اقتدار، عزت و عظمت ملت ایران در سایه پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری به نمایش گذاشته می‌شود.

یوم‌الله 12 فروردین، سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تجلی مشارکت و همدلی واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود و تحقق مردم‌سالاری دینی است.

سازمان اوقاف و امور خیریه حضور مستمر و سرنوشت‌ساز ملت ایران را در تمام عرصه‌ها در راستای اهداف متعالی انقلاب اسلامی دانسته و بر حضور تمامی مردم و به ویژه اصحاب وقف، خادمان بقاع متبرکه و جامعه قرآنی کشور در انتخابات پیش رو تاکید می‌ورزد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««12 فروردین» سالروز تحقق مردم‌سالاری دینی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..