تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیریت سیستم ایمنی(SMS) در فرودگاه بین المللی بیرجند ایجاد می شود

هادی سلامی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند با تاکید براجرای مدیریت سیستم ایمنی(SMS) در این فرودگاه اظهار داشت: در اداره کل فرودگاههای خراسان جنوبی هیچ پروژه‌ای مهمتر از مدیریت سیستم ایمنی(SMS) که قرار است امسال در فرودگاه بیرجند انجام شود نداریم.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌جنوبی بیان کرد: اهمیت ایمنی در عرصه هوانوردی به ویژه صنعت فرودگاهی آنقدر زیاد است که هیچ‌کسی نمی‌تواند منکر آن شود.

وی با اشاره به اینکه SMS یا همان SAFETY MANAGEMENT SYSTEM یک ضرورت انکارناپذیر برای فرودگاه‌ها محسوب می‌شود افزود:در جریان همایش مدیران ستادی و فرودگاهی سراسر کشور که بهمن ماه  سال گذشته در تهران برگزار شد، تاکید بسیار زیادی روی این موضوع صورت گرفت.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌جنوبی درباره سایراقدامات مهم این فرودگاه در سال جدید اظهار داشت: ادامه ایمن‌سازی باند پرواز با استریپ‌سازی و پوشش کانال‌های مربوطه، افزایش پروازها و ارائه طرح افزایش کیفیت خدمات فروگاهی(ASQ) از دیگر اقدامات ما در سال جدید است.

سلامی افزود: پس از تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی در دو فرودگاه تحت پوشش این اداره کل( بیرجند و طبس) اقدامات مختلفی به‌عنوان ویژه برنامه‌های نوروزی در نظر گرفته و اجرا شد که از جمله آنها می‌توان به تنظیم صورت کشیک روزهای عید تمامی واحدها برای ارائه خدمات 24 ساعته به مسافران نوروزی و همچنین زیباسازی و آراستگی ترمینال‌ها و سایر اماکن این دو فرودگاه اشاره کرد.

وی با بیان اینکه سال  گذشته برای اداره کل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی، سالی پرکار بود بیان کرد: ایمن‌سازی فرودگاه با پوشش کانال‌های میانی و انتهایی باند، استریپ‌سازی باند پرواز بیرجند، محوطه‌سازی فرودگاه، اتمام پروژه ساختمان یگان حفاظت، نصب و بهره‌برداری از VOR جدید، نصب سیستم اطلاع‌رسانی پرواز (FIDS) و نصب چراغ‌های سیمپل اپروچ باند، سال گذشته در فرودگاه بیرجند اجراشد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی، توسعه ترمینال، ساخت ساختمان تکنیکال بلاک فرودگاه طبس ومنازل مسکونی در فرودگاه بیرجند به عنوان مشوق حفظ کارکنان، ازجمله نیازهای اساسی اداره کل فرودگاه‌های استان خراسان‌جنوبی برشمرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیریت سیستم ایمنی(SMS) در فرودگاه بین المللی بیرجند ایجاد می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..