تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




1000 اصله نهال در بین مسافران نوروزی توزیع می‌شود

کیومرث ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه از توزیع هزار اصله نهال در سطح استان به مناسبت فرارسیدن روز طبیعت خبر داد و اظهار داشت:  این اقدام با هدف افزایش پوشش گیاهی و کاهش بلایای طبیعی انجام می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در این روز همچنین تعداد 20 هزار عدد کیسه زباله توسط جوانان داوطلب هلال احمر استان بین شهروندان به منظور حفظ محیط زیست توزیع می‌شود.

 ویسی با اشاره به توزیع کیسه‌های زباله تجزیه‌پذیر در کنار پایگاه ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمر افزود: پایگاه‌های طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جوانان جمعیت هلال‌احمر استان در تمام ایام تعطیلات به مسافران و گردشگران خدمات‌رسانی می‌کنند.

 وی با بیان اینکه در کنار ایستگاه‌های خدماتی جمعیت هلال‌ احمر پایگاه و فضای دوست ‌دار کودک در راستای خدمت به مسافران نوروزی ایجاد شده است، بیان کرد: فعالیتهای فرهنگی و مسابقات ورزشی برای کودکان زیر هفت سال در این مراکز برگزار و به نفرات برتر نیز جوایزی اهدا می‌شود.

 معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در این ایام همچنین آموزش‌های امداد و کمکهای اولیه برای رده سنی زیر هفت سال برای آشنایی بیشتر آنها با این مسائل در نظر گرفته شده، گفت: خیمه‌های نماز نیز برای انجام فرایض دینی مسافران و گردشگران نوروز توسط هلال احمر برپا شده است.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «1000 اصله نهال در بین مسافران نوروزی توزیع می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..