تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امسال به فکر سهمیه آسیایی هستیم/ قول نمی‌دهم

به گزارش آسمونی، زلاتکو کرانچار ظهر جمعه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سایپای البرز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به برنامه‌ها و اهداف تیم سپاهان اظهار داشت: هدف اصلی ما توجه به برنامه‌های مد نظر باشگاه بوده و تلاش می‌کنیم که امسال رده چهارم مسابقات را برای کسب سهمیه آسیایی از آن خود کنیم.

2412844 امسال به فکر سهمیه آسیایی هستیم/ قول نمی‌دهم

وی با بیان اینکه قولی درباره کسب سهمیه آسیایی نمی‌دهم، تصریح کرد: در درجه نخست باید در بازی فردای خود پیروزی را ازآن خود کنیم تا شرایط تیم بهبود پیدا کند و پس از آن امیدوار هستم که بازیکنان با افزایش هماهنگی، پاسخ مناسبی به تمرینات ارائه دهند.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه سایپا با حضور خلعتبری کیفیت خود را ارتقا داده، تصریح کرد: بدون شک در بازی فردا کار سختی مقابل این تیم پیش‌رو داریم زیرا سایپا مربی بسیار خوبی را نیز در جمع خود دارد و بدون شک بازی خیلی خوبی از این تیم شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه جوان‌گرایی همیشه در همه تیم‌ها بسیار خوب بوده، افزود: باشگاه سپاهان پرافتخارترین باشگاه ایران به شمار می‌رود و باید کاری کنیم که به شرایط قبل بازگشته و با کسب سهمیه آسیایی در سال جاری، فصل آینده به قهرمانی دست پیدا کنیم.

کرانچار با بیان اینکه تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان به سود تیم سپاهان است، افزود: خوشحال هستم که لیگ ایران هر سال پویاتر می‌شود و این به رشد فوتبال این کشور کمک خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امسال به فکر سهمیه آسیایی هستیم/ قول نمی‌دهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..