تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاشمان ایستادن در مقابل فاز هجومی پرسپولیس است

به گزارش آسمونی، مهرداد خادمی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تمیش مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران افزود: استقلال و پرسپولیس جزء تیمهای بزرگ مملکت ما به شمار می آیند و همیشه قابل احترامند مخصوصا پرسپولیس که امسال یک شاکله خوب برای قهرمانی دارد و ۷۰ تا ۸۰ درصد از راه قهرمانی را طی کرده است.

2341813 تلاشمان ایستادن در مقابل فاز هجومی پرسپولیس است

وی اظهار کرد: می دانیم که تیم پرسپولیس در تمام نقاط زمین دارای بازیکن خوب و ارزنده است و ما نیز ارزیابی خوبی از این تیم داشته ایم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: طی دو هفته گذشته تمرینات خوبی انجام داده ایم و اگر بتوانیم جلو فاز هجومی تیم پرسپولیس بایستیم، تدابیری داریم که می توان نتیجه بخش باشد.

به گفته خادمی، پرسپولیس در بحث انتقال از فاز حمله به دفاع ضعیفند که می توان از این ضعف برای حمله به دروازه این تیم و به ثمر رساندن گل استفاده کرد.

وی افزود: به هر حال پرسپولیس دارای بازیکنان با کیفیتی همچون همچون وحید امیری، محسن مسلمان و مهدی طارمی در سطح ملی و حتی آسیاست و لذا به دنبال مهار آنان هستیم.

خادمی اظهار کرد: تیم پرسپولیس تیم قوی ای است و ما نیز با توجه به اینکه بازیکنان با کیفیتی در بحث هجومی داریم امید واریم بتوانیم ضرب نهایی را به آنان بزنیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که چرا باشگاه برای رفع ممنوعیت حضور تماشاگران اقدامی نکرده است، تصریح کرد: تا آنجا که اطلاع دارم پس از آنکه حکم کمیته انضباطی صادر شد، باشگاه اعتراض خود را در قالب نامه ای به فدراسیون اعلام کرد که رونوشت آن نیز در باشگاه موجود است.

خادمی افزود: در آبادان مخصوصا در بازیهایی که استقلال و پرسپولیس هستند تنها یک رنگ مورد حمایت است و آنهم رنگ زرد است، وجود تماشاگران در بازی فردا می توانست قوت قلبی برای بازیکنان و ما باشد اما چنین نیست و ما نیز از این مسئله ناراحتیم.

به گفته وی کیم تنها مصدوم تیم نفت در بازی فردا مقابل پرسپولیس است.

به گزارش خبرنگار مهر، بیماری فرزند دلیل عدم حضور فیروز کریمی در نشست خبری امروز عنوان شد.

از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشورمان فردا تیمهای صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در محل استادیوم تختی آبادان به مصاف یکدیگر می روند، بازی بدون تماشاگر است.

منبع: خبرگزاری مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاشمان ایستادن در مقابل فاز هجومی پرسپولیس است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..