تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ احتمالا 9 میلیارد دلار در توسعه ی تولید پنل های اولد سرمایه گذاری می کند

سامسونگ احتمالا 9 میلیارد دلار در توسعه ی تولید پنل های اولد سرمایه گذاری می کند

بر اساس شنیده ها کمپانی ساخت نمایشگر سامسونگ، Samsung Display، توسعه ی گسترده ی تجهیزات تولید پنل های اولد خود را آغاز کرده است. به گزارش رسانه کره جنوبی، The Investor، سامسونگ تا پیش از پایان سال جاری میلادی برای افزایش توان تولید نمایشگرهای اولد بیش از 9 میلیارد دلار در این حوزه سرمایه گذاری خواهد کرد. در ادامه با تک شات همراه باشید.

اگر منابع این رسانه مورد اعتماد باشند، سامسونگ دیسپلی قراردادهایی را با چندین تولیدکننده تجهیزات به امضا رسانده که به این کمپانی کره ای اجازه می دهد بعضی از خطوط تولید LCD خود را با خطوط تولید اولد جایگزین کند.
سامسونگ حدود 2.7 میلیارد دلار برای تولید 30 هزار واحد از ششمین نسل از پنل های اولد خود در سه ماهه چهارم سرمایه گذاری خواهد کرد. مبلغ 2.7 تا 3.5 میلیارد دلار نیز صرف توسعه ی تولید کارخانه اصلی سامسونگ دیسپلی می شود تا ظرفیت تولید آن از 30000 تا 45000 پنل نمایشگر اولد در ماه به 120000 پنل افزایش یابد.

سامسونگ در حال حاضر 95% بازار نمایشگرهای اولد مصرفی در اسمارت فون ها را تصاحب کرده است، و به نظر می رسد که قصد دارد اوضاع را بهمین منوال حفظ کند. گفته می شود سامسونگ تنها تامین کننده نمایشگرهای اولد مورد نیاز اپل برای آیفون 8 است، و هم اکنون از این تکنولوژی در حدود 70% از اسمارت فون های خود نیز استفاده می کند. بنابراین به نظر می رسد تقاضا برای این پنل ها بسیار بالا باشد و به دلیل رویکرد بسیاری از تولیدکنندگان به این فناوری بالاتر هم خواهد رفت.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ احتمالا 9 میلیارد دلار در توسعه ی تولید پنل های اولد سرمایه گذاری می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..