تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چین بزودی بزرگترین هواپیمای آبی – خاکی دنیا را برای نخستین بار به پرواز در می آورد

چین بزودی بزرگترین هواپیمای آبی – خاکی دنیا را برای نخستین بار به پرواز در می آورد

به گزارش رسانه های چینی، چین قصد دارد نخستین پرواز آزمایشی AG600، بزرگترین هواپیمای آبی - خاکی دنیا را در ماه مه انجام دهد. در ادامه با تک شات همراه باشید.


سازمان صنایع هوایی چین در ماه فوریه اعلام کرد که پرواز آزمایشی این هواپیما احتمالا در نیمه نخست سال 2017 انجام خواهد شد،ولی از ذکر تاریخ دقیق این پرواز امتناع کرد.

به گزارش رادیو بین المللی چین، این هواپیما برای مقاصدی مانند اطفای حریق و کمک رسانی نخستین پرواز آزمایشی خود بر فراز زمین را در ماه مه انجام خواهد داد و نخستین پرواز از گستره های آبی نیز در نیمه دوم سال 2017 انجام خواهد شد.


چین در حال حاضر مشغول انجام آزمایشاتی است که برای اطمینان از آمادگی این هواپیما برای پروازهای آزمایشی ضروری است.


کارخانجات صنایع هوایی چین ساخت این هواپیما را در ژوییه 2016 در استان جنوبی چین، گوانگ دونگ به پایان رساند. این هواپیما دارای چهار موتور توربوپراپ است و می تواند حداکثر 2800 مایل مسافت را طی کند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چین بزودی بزرگترین هواپیمای آبی – خاکی دنیا را برای نخستین بار به پرواز در می آورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..