تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمالا سامسونگ در تولید گلکسی اس 8 با مشکل مواجه خواهد شد

احتمالا سامسونگ در تولید گلکسی اس 8 با مشکل مواجه خواهد شد

دی جی کو، رئیس کسب و کار ارتباطات موبایلی سامسونگ، اخیرا با اطمینان اعلام کرد که نگرانی بایت تاخیر در تامین گلکسی اس 8 مورد نیاز وجود ندارد. به گفته کو، سامسونگ خود را برای فروش بی سابقه ی دو پرچمدار جدید آماده کرده و در همین راستا تولید سری اول این گوشی را به دو برابر آنچه برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج تولید شده بود افزایش داده است. در ادامه با تک شات همراه باشید.


گرچه تولید 20 میلیون گوشی گلکسی اس 8 در سری اول می تواند پاسخگوی تقاضای اولیه برای این گوشی باشد، اما بنا بر گزارش جدید The Bell، عرضه ی گلکسی اس 8 کوچکتر ممکن است در طولانی مدت با مشکل مواجه شود. این مشکل از ماژول پیچیده دوربین سلفی اس 8 ناشی می شود که چون ترکیبی از دوربین و اسکنر عنبیه است تولید آن نیز دشوارتر است.


این گزارش به نقل از منابعی که نام آنها محفوظ مانده است، فاش کرده که سامسونگ سخت در تلاش است تا بتواند دوربین سلفی مدل 5.8 اینچی را به تعداد کافی تامین کند، چرا که به نظر می رسد کمپانی تولید کننده این ماژول، Patron، نمی تواند نرخ تولید را افزایش دهد. ظاهراً، نرخ تولید فعلی کمتر از 70% است که یعنی به ازای هر 100 دوربینی که تولید می شود 30 دوربین دچار نقص است. برای تامین نیاز سامسونگ، پاترون باید نرخ تولید را به 80% برساند.


سامسونگ دوربین سلفی گلکسی اس 8 پلاس را از کمپانی Power Logics تامین می کند. از آنجایی که در مدل بزرگتر از ماژول دوربین توام با اسکنر استفاده نمی شود، پاور لاجیکس نرخ تولیدی بیش از 90% دارد که بنابراین مشکلی در تامین تقاضای گلکسی اس 8 پلاس ایجاد نمی کند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمالا سامسونگ در تولید گلکسی اس 8 با مشکل مواجه خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..