تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صفحه فیسبوک رئیس جمهور فرانسه هک شد

صفحه فیسبوک رئیس جمهور فرانسه هک شد

صفحه فیسبوک رئیس جمهور فرانسه، فرانسیس اولاند هک شد و هکرها بر روی صفحه رسمی او دعوتنامه ای به مراسمی دروغین را به نمایش گذاشتند. در ادامه با تک شات همراه باشید.

خبرگزاری های فرانسوی گزارش کرده اند که روز پنجشنبه دعوتنامه ای برای شرکت در مراسم "جشن تودیع اولاند" در تاریخ 7 مه بر روی صفحه فیسبوک این شخصیت سیاسی فرانسوی نقش بست و حدود یک ساعت نیز بر روی این صفحه باقی ماند.

به گفته ی کانال تلویزیونی فرانسه، این هک توسط گروهی موسوم به "حمایت از استعفای فرانسیس اولاند" صورت گرفته است. اما نمایندگان این گروه هر گونه ارتباطی با این موضوع را رد کرده اند.

کاخ الیزه هنوز در خصوص این هک اظهار نظر نکرده است. رئیس جمهور پیش از اولاند، نیکولاس سارکوزی، نیز در سال 2011 مورد حمله هکری مشابهی قرار گرفت.

نخستین دور انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در تاریخ سوم اردیبهشت آغاز می شود و مرحله نهایی در روز 17 اردیبهشت برگزار می شود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صفحه فیسبوک رئیس جمهور فرانسه هک شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..