تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرزمین ماه تابان و خورشید درخشان

شایان ذکر است از جاذبه‌های دیدنی شهرستان گرمسار می‌توان از معادن نمک گرمسار،قصر حرمسرا،قصر عین‌الرشید،آب‌انبار ناسار،آب‌انبار مسیر امامزاده اسماعیل و شمس‌الدین،بنه کوه،غار نمکی گرمسار و امامزاده سلطان شاه‌نظر نام برد. 

سرزمین ماه تابان و خورشید درخشان

ما نیز در اینجا برخی از جاذبه‌های دیدنی شهرستان گرمسار را به شما معرفی می‌کنیم. 

 قصر حرمسرا در یک کیلومتری جنوب شرقی قصر شاه‌عباسی یا قصر بهرام قرار گرفته و انهدام کامل تالارهای ضلع شمالی آن نشان می‌دهد که زلزله‌ای شدید باعث تخریب بخش‌هایی از آن شده است.

سرزمین ماه تابان و خورشید درخشان

 این بنای تاریخی در دوران حکومت صفویان ساخته شده است. آب‌انبار ناسار آب‌انبار ناسار یا نه‌حصار در جنوب قلعه ناسار گرمسار قرار گرفته و به دست سیف‌الله معماریان سمنانی ساخته شده است.این آب‌انبار هم‌اکنون قابل استفاده و بهره‌برداری نیست. 

سرزمین ماه تابان و خورشید درخشان

بنه‌کوه منطقه نمونه گردشگری بوده و در پنج کیلومتری شمال گرمسار واقع شده است. غار نمکی گرمسار غار نمکی گرمسار در3کیلومتری جاده گرمسار قرار گرفته و به غار نفت‌دره در کوه اژدهای گرمسار معروف است. هوای این غار بسیار سالم و پاکیزه است .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرزمین ماه تابان و خورشید درخشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..