تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدال های رنگارنگ جهانی دستاورد ووشوکاران

**مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در تایوان

این پیکار‌ها شهریورماه با حضور نمایندگان ۲۰ کشور در شهر «تایپه» پایتخت تایوان برگزار شد و در مجموع دو بخش ساندا و تالوی مردان و زنان تیم ملی ووشوی ایران با کسب هفت مدال طلا، سه نقره و پنج برنز به مقام ارزشمند نایب قهرمانی دست یافت و تیم‌های چین و ویتنام عناوین قهرمانی و سومی را به خود اختصاص دادند.

تیم ایران با ترکیبی جوان راهی پیکارهای فوق شد و در بخش تالو بهترین نتیجه تاریخ تالوکاران کشورمان در رقابت‌های آسیایی به ثبت رسید.

*اسامی مدال آوران

مدال طلا:

تیم دوئلین (با ترکیب محسن احمدی، رضا خلف زاده و امیر محمدرضایی)، مرتضی عظیمی، معین تقوی، یزدان میرزایی، عرفان آهنگریان، شهربانو و الهه منصوریان.

مدال نقره:

سعید فاضلی، رضا خلف زاده و فرشاد عربی.

مدال برنز:

سهیلا منصوریان، صدیقه دریایی، مریم هاشمی، اشکان دلفانی و مهدی محمدی.

**مسابقات جهانی جوانان در بلغارستان:

تیم جوانان ووشوی ایران در مسابقات جهانی که مهرماه در بلغارستان برگزار شد در مجموع دو بخش تالو و ساندای دختران و پسران با کسب ۷ مدال طلا، ۷ نقره و ۵ برنز و با شایستگی بر سکوی نایب قهرمانی جهان تکیه زد.

تیم چین که قهرمان بلامنازع تمامی ادوار مسابقات جهانی و قاره‌ای محسوب می‌شود، با کسب ۱۹ مدال طلا و ۳ نقره به عنوان قهرمانی رسید. همچنین، ماکائو با کسب ۵ مدال طلا، ۴ نقره و ۳ برنز به مقام سومی رسید.

در پایان این رقابت ها، «زهرا کیانی» که به تنهایی موفق به کسب دو مدال طلا و یک نقره شد، عنوان پرافتخارترین ووشوکار را به خود اختصاص داد.

اسامی مدال آوران تیم ایران به این شرح است.

مدال طلا:

«زهرا کیانی» ۲ طلا، تیم دوئلین متشکل از «محمد حسینی» و «حسین رحمانی»، «یوسف صبری»، «محمدمهدی گرشاسبی»، «شاهین بنی طالبی» و «محمدعلی مجیری»

مدال نقره:

«نازنین بازدار» ۲ نقره، «طا‌ها بدیعی» ۲ نقره، «حمیدرضا سهندی»، «فاطمه جزینی» و «زهرا کیانی»

مدال برنز:

«فاطمه جزینی» ۲ برنز، «فاطمه ویسی»، «محمدعلی مجیری» و «آرمین افراز»

**جام جهانی ساندا:

این پیکار‌ها آبان ماه در شهر «شین» چین برگزار شد و مدال آوران سال مسابقات قهرمانی جهان سال ۲۰۱۵ که در اندونزی برگزار شد، در جام جهانی ساندا به میدان رفتند که تیم ایران نیز با هفت سانداکار (چهار نفر در مردان و سه نفر در زنان) در این رویداد شرکت کرد.

در پایان این مسابقات تیم ایران با کسب چهار مدال طلا و سه نقره بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

چین قهرمان بلامنازع جهان با کسب ۱۰ مدال طلا، قهرمان شد و فیلیپین با ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز به مقام سومی رسید.

**اسامی مدال آوران ایران بدین شرح است:

مدال طلا

صدیقه دریایی وزن منهای ۶۰ کیلوگرم ساندای بانوان.

شهربانو منصوریان وزن منهای ۶۵ کیلوگرم ساندای بانوان.

محسن محمدسیفی وزن منهای ۷۰ کیلوگرم ساندای مردان.

حمیدرضا قلی پور وزن منهای ۹۰ کیلوگرم ساندای مردان.

مدال نقره

مریم هاشمی وزن منهای ۷۰ کیلوگرم ساندای بانوان.

عرفان آهنگریان وزن منهای ۶۵ کیلوگرم ساندای مردان.

امیر فضلی وزن منهای ۸۵ کیلوگرم ساندای مردان.

**جام جهانی تالو

نخستین دوره جام جهانی تالو آذرماه در شهر فوژو کشور چین برگزار شد که تیم ایران با ترکیب «فرشاد عربی»، «رضا خلف زاده»، «زهرا کیانی» و «هانیه رجبی» در این رویداد شرکت کرد و با کسب یک مدال نقره و سه برنز به کار خود پایان داد.

«زهرا کیانی» تالوکار جوان ایران که در دو سال اخیر در مسابقات مختلف موفق به کسب مدال شده است در جام جهانی تالو ۲ مدال نقره و برنز کسب کرد. کیانی در فرم «چانگ چوان» نقره گرفت و در فرم «جین شو» به نشان برنز رسید.

«فرشاد عربی» تالوکار باتجربه تیم ملی ووشوی ایران یک مدال برنز را از نخستین دوره جام جهانی تالو به کلکسیون افتخارات خود اضافه کرد. وی در فرم «نن دائو» موفق به کسب مدال شد.

**برنامه‌های سال ۹۶:

*بازیهای کشورهای اسلامی/ اردیبشهت ماه در شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان. 

*یونیورسیاد دانشجویان/ هفته نخست شهریورماه در تایوان.

*قهرمانی بزرگسالان جهان/ مهرماه در شهر «کازان» روسیه.

*قهرمانی جوانان آسیا / اواخر شهریورماه در کره جنوبی.

*مسابقات جهانی کونگ فو / آبان ماه در چین.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدال های رنگارنگ جهانی دستاورد ووشوکاران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..