تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




12 فروردین؛ روز اثبات روح بلند سیاسی ملت ایران

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ امام جمعه موقت ‌گرگان در خطبه‎های نماز جمعه امروز این شهرستان گفت: بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی، 12 فروردین را از بزرگترین عیدهای ملت ایران دانستند.

حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار افزود: : امام خمینی (ره) در این روز که نظام جمهوری اسلامی با رای اکثریت قاطع برگزیده شد، فرمودند در این روز مبارک به دنیا اعلام می‎کنیم که در تاریخ ایران چنین رفراندومی سابقه ندارد که سراسر مملکت با شرف و شوق به صندوق‎های رای هجوم آورد و رای مثبت خود را به صندوق ریخته و رژیم طاغوت را در زباله‎دان تاریخ دفن کنند.

وی ادامه داد: امروز باید اندیشید که چرا مردم پای انقلاب اسلامی ایستادند شهید و مجروح دادند اما انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و ملت ما در تاریخ انقلاب اسلامی رشادت زیادی انجام داده که تا این انقلاب به پیروزی برسد.

امام جمعه موقت گرگان اضافه کرد: حضرت امام خمینی(ره)  بدون اینکه هیچ کشوری از وی حمایت کند، تنها در برابر دنیا ایستاد ، هر کسی مطیع محض خدا شد دیگران هم از او اطاعت می‎کنند و امام خمینی (ره) فرمودند از اینجایی که ملت من را قبول دارم من مشت به دهان این دولت می‎زنم و دولت تعیین می‎کنم.

حجت‌الاسلام برقرار گفت:  قرآن و اسلام نشان داده که هر کسی اراده کرده که عزیزترین انسان‎ها باشد تنها راهش تقوای الهی است.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب بزرگترین اتمام حجت به دنیا بود افزود: ایران نباید وابسته به بیگانگان باشد و وابستگی به دیگران کشور را ذلیل خواهد کرد.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره با نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال افزود: پیامبر اکرم(ص) فرمود که اگر می‎خواهید عزت داشته باشید باید از دیگران بی‎نیاز باشید.

وی ادامه داد: آنهایی که با مشورت و فکر کار خود را آغاز کردند و مصالح را تشخیص می‎دهند سود می‎برند و افرادی که بدون تدبیر وارد بازار می‎شوند نه تنها سود نمی‎برند بلکه سرمایه خود را هم از دست می‎دهند.

 

منبع: تسنیم

 انتهای پیام/ص



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «12 فروردین؛ روز اثبات روح بلند سیاسی ملت ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..