تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش ارزش پول کشور ایران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آیت‌الله جعفر سبحانی در دیدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به مشکل کاهش ارزش پول ملی اشاره کرد‌ و از ‌‌محسن رضایی خواست‌ در جایگاه دبیر مجمع تشخیص مصلحت  با همکاری سایر ارکان مدیریتی نظام، برای این معضل چاره‌اندیشی کنند.

‌محسن رضایی نیز با اشاره به علل کاهش ارزش پول ملی ‌افزود: یکی از آثار اجرایی شدن سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری،  صیانت و حفظ ارزش پول ملی است که امیدواریم دولت و مجلس، قوانین مرتبط با این حوزه را هر چه زودتر و کارشناسانه‌تر ‌تصویب و اجرا کنند.‌

انتهای پیام/ر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش ارزش پول کشور ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..