تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات والیبال جام نوروز در پلدشت به پایان رسید+ تصاویر

ساعت: 20:36 منتشر شده در مورخ: 1396/01/11 شناسه خبر: 1073748

فینال مسابقات والیبال جام نوروز ۹۶ عشایری و روستایی پلدشت با قهرمانی تیم فتاح به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آرازسسی، همزمان با ایام نوروز، مسابقات والیبال جام نوروز ۹۶ عشایری و روستایی پلدشت برگزار شد.

جام نوروز ۹۶ روستایی و عشایری در دو قسمت (شهرستانی و منطقه آزاد ماکو ) و سه بخش( شوط، روستای علی نظر و شهر نازک) برگزار شد.

در قسمت منطقه آزاد که در شهرستان شوط برگزار شد تیم پلدشت توانست مقام دوم مسابقات را کسب کرده و در قسمت شهرستانی که شامل دو بخش است تیم های فتاح و شهید عطارد توانستند مقام قهرمانی را کسب کنند.

در بخش (الف) قسمت شهرستانی که در روستای علی نظر برگزار شد تیم های فتاح، علی نظر (الف) و علی نظر (ب) به ترتیب مقام های اول تا سوم این رقابت ها را کسب کردند.

در بخش (ب) قسمت شهرستانی نیز که در شهر نازک برگزار شد تیم های شهید عطارد و شهید ثانی به ترتیب مقام های اول و دوم این مسابقات را کسب کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات والیبال جام نوروز در پلدشت به پایان رسید+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..