تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امسال عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی ارومیه آغاز می‌شود

ساعت: 17:15 منتشر شده در مورخ: 1396/01/11 شناسه خبر: 1073586

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با اهتمام دولت و نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و با رایزنی با دیگر نمایندگان و دولتمردان موضوع آغاز مطالعات احداث قطار سریع‌السیر ارومیه به تبریز در بودجه دولت در سال ۹۶ گنجانده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای ارومیه، سیدهادی بهادری صبح امروز در دومین نشست خبری دوره نمایندگی خود در جمع خبرنگاران با تشریح عملکرد خود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سال ۹۵ سال بسیار پر مشغله ای برای بنده بود، در این مدت، ۵ هزار نامه به دفتر ارتباطات مردمی رسیده است که سعی شده است به این موارد در حد توان رسیدگی شود؛ همچنین ۷۵ مورد از مشکلات شهر و استان نیز مورد پیگیری بنده قرار گرفت.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه ششم توسعه و بودجه سال ۹۶ دو وظیفه مهم نمایندگان مجلس بود که به‌خوبی در سال گذشته به سر انجام رسید.

وی تصریح کرد: از جمله مهم‌ترین مواردی که طی سال گذشته مورد پیگیری بنده قرار گرفته می توان به گنجاندن موضوع مطالعات قطار سریع‌السیر ارومیه – تبریز از محل میان‌گذر دریاچه ارومیه اشاره کرد که در لایحه بودجه ۹۶ به سختی لحاظ شده است.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: دومین موضوع مهمی که در این یکسال از سوی بنده پیگیری شده بحث تصویب اولویت ایجاد و راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی ارومیه است که قدم اول با اولویت دهی به ارومیه انجام شد و در قدم دوم کلیه مطالعات لازم انجام شده است .

بهادری اظهار کرد: سومین موضوع، پیگیری قطار مراغه ارومیه است که مردم سال هاست در انتظار تحقق این پروژه هستند. زمان تلف شده برای این پروژه تاسف آور است اما کل فعالیت های انجام شده در سال ۹۵ برابر با کل ۲۰ سال گذشته است.بنده نیز پیگیر هستم تا موانع سر راه حل شود.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی سرانجام بخشی به روند احداث کشتارگاه صنعتی دام ارومیه، حل شدن مجوز فروش واحدهای تولید قیر استان به کارخانجات آسفالت، پیگیری پروژه‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه، حل شدن مشکل تخصیص بودجه احیای دریاچه ارومیه، ادامه روند اجرایی بزرگراه ارومیه- تبریز، ایجاد تونل در قطعه ۳ از این بزرگراه، توسعه فرودگاه ارومیه را از دیگر موضوعات مهمی عنوان کرد که از سوی وی در دوران نمایندگی مجلس پیگیری شده است.

بهادری در ادامه ضمن اشاره به لزوم شفافیت و نظارت بر دستگاه های دولتی و عمومی اظهار کرد: بعد نظارتی شورای شهر باید تقویت شود، اگر این اتفاق بیفتد شهردار تقویت می شود و اگر تقویت نظارت صورت نگیرد شهردار روز به روز تضعیف خواهد شد.

وی افزود: شخص شهردار نیز همانند سایر مدیران باید در برابر نمایندگان و دستگاه های نظارتی پاسخگو باشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به یکی از لیست های انتخاباتی منتسب به وی گفت: من بر اساس جامعه شناسی گیدنز می گویم، کشورهایی پیشرفت می کنند که یک طبقه نخبه قدرتمند در آن ها حاکم باشد، از ان رو این که اساتید و اعضای هیئت علمی وارد عرصه انتخابات شده اند برای من مایه خوشحالی است.

بهادری در پاسخ به سوالی در رابطه با دلیل مخالفت وی با استیضاح وزیر راه خاطر نشان کرد: درباره استیضاح اخیر وزیر راه معتقد بودیم که یک استیضاح سیاسی است، از آذربایجان غربی فقط دو نماینده برگه استیضاح را امضا کرده بودند که یکی نفر از آنها بعدا امضایش را پس گرفت. آن نماینده دیگر هم در حادثه سقوط هواپیما که ده ها ارومیه ای جان خود را از دست داده بود، نامه استیضاح وزیر وقت را امضا نکرده بود و می‌گفت حادثه ای رخ داده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امسال عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی ارومیه آغاز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..