تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید فرمانده سپاه رضوانشهر از پروژه های مسکن محرومین

ساعت: 18:15 منتشر شده در مورخ: 1396/01/11 شناسه خبر: 1073752

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان رضوانشهر از برخی پروژه های محرومیت زدایی مسکن محرومین بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازخبرنگارپایگاه خبری تحلیلی رضوان خبر: سرهنگ سید اک قاسمی فرمانده سپاه شهرستان رضوانشهر طی بازدیداز چند طرح مسکن محرومین در حال ساخت در سطح شهرستان رضوانشهر، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده توسط فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج این شهرستان و فرماندهان پایگاه های مقاومت به همراه بسیجیانشان که در این طرح تلاش شبانه روزی داشته اند اظهار نمود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم در سراسر کشور وارد این طرح مشترک با کمیته امداد امام خمینی(ره) شده است و امکانات اولیه طرح توسط سپاه تأمین می‌شود.

قاسمی بیان کرد: طرح مسکن محرومین در این شهرستان همچنان ادامه دارد،و در سال ۱۳۹۶ نیز شاهد افتتاح خانه های مسکن محرومین در سر تا سر این شهرستان خواهیم بود.

قاسمی با اشاره به حضور بسیجیان جهادی در این طرح نیز گفت: با حضور منابع انسانی بسیج و جهادگران در این پروژه، واحدهای مسکونی ارزان‌ قیمت ساخته خواهند شد تا هدیه انقلاب اسلامی به مردم محروم باشد.

انتهای پیام/.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید فرمانده سپاه رضوانشهر از پروژه های مسکن محرومین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..