تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماسال بی‌نصیب از حضور اعضای هیات دولت در گیلان / همان «چند وعده‌ی نامحقق و اقامت در هتل» هم نصیب ماسال نشد

ساعت: 18:15 منتشر شده در مورخ: 1396/01/11 شناسه خبر: 1073715

در حالی که وعده های طرح شده در حضور وزیر ورزش برای ماسال در سفر استانی پیشین رئیس جمهور به گیلان محقق نشده است، در این سفر هیچ مسئولی از دولت در ماسال حاضر نشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازماسال نیوز؛  رئیس جمهور دیروز میهمان مردم گیلان بود.

در حالی که در سفر پیشین رئیس جمهور به گیلان، وزیر ورزش و جوانان از میان وزرا سهم ماسال شد، بسیاری از مردم منتظر بودند تا ببینند چه کسی از هیات دولت میهمان ماسال و مشکلاتش می شود.

اما در این سفر هیچ عضوی از هیات دولت در ماسال حضور نیافت.

در سفر سال گذشته رئیس جمهور به ماسال، حضور گودرزی وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده دولت در ماسال چندان مفید نبود.

گودرزی فروردین 95 پس از ورود به ماسال و ادای احترام به مقام شهیدان، از استخر اداره ورزش و جوانان و بیمارستان رسالت بازدید کرده و در جلسه شورای اداری شهرستان جاضر شد. بعد هم برای رفع خستگی به هتل ملل بی تم شاندرمن –به عنوان یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین اقامت گاه های منطقه- رفت و ساعاتی بعد، بدون ملاقات مردمی، ماسال را ترک کرد!

http://shandermanhotel.com/wp-content/uploads/2013/11/exterior-8.jpg

اینک با گذشت زمان تقریبی 1 سال از این بازدید می‌توان قضاوتی مشخص از نتایج حضور وی و پیگیری مطالبات مردم ماسال داشت.

گودرزی در بازدید از استخر سرپوشیده سالن حجاب در پاسخ به خبرنگار ماسال نیوز که پرسیده بود چه هدیه ی ورزشی ای به مردم ماسال می دهید، گفت: تکمیل همین پروژه ورزشی هدیه من به مردم ماسال است و انشالله اعتباری برای تکمیل آن در نظر گرفته خواهد شد.

زمان اهدای این هدیه به مردم ماسال بسیار دیر شده است و پروژه استخر ماسال که در زمان بازدید بخش عمده ای از آن انجام شده بود، هنوز به اتمام نرسیده و برای رسیدن به مرحله بهره برداری نیاز به اعتبار دارد.

نتیجه بازدید وزیر ورزش از بیمارستان رسالت ماسال هم که نیاز به توضیح ندارد و مردم شاهد اسفناک ترین دوران این بیمارستان پس از بازدید نماینده دولت از آن بودند.

قریب به 6 ماه مدیریت بدون رئیس و فرار بسیاری از متخصصان به خاطر عدم تخصیص اعتبار، تنها بخشی از وضعیت این بیمارستان پس از بازدید وزیر است.

اوضاع بیمارستان در سال گذشته به جایی رسید که زنان باردار ماسالی برای وضع حمل به صومعه سرا و رشت منتقل می‌شدند!

گودرزی همچنین برای شاندرمن به وعده ساخت چمن فوتبال بسنده کرد که آن هم عملی نشد و اعتراض شهردار شاندرمن را به دنبال داشت.

نظام عبدالحسین زاده 10 خرداد 95 در نشست فرمانداری ماسال اظهار داشت: آقای گودرزی که در سفر رییس جمهور به گیلان به عنوان نماینده ی دولت به شهرستان ماسال آمدند در همین سالن اجتماعات فرمانداری بعد از درخواست مکرر ما، قول دادند که در ساخت و احداث یک زمین چمن فوتبال در شهر شاندرمن به شهرداری کمک کنند.

 

وی افزود: متأسفانه در سفر آقای گودرزی به ماسال وعده ای ندادند و کار خاصی انجام ندادند و تنها یک قول دادند و آن قول هم عملی نشد. ما در دو نقطه از شهر زمین داریم و آمادگی داریم در این زمینه همکاری کنیم.

***

حال باید منتظر ماند و دید عواید سفر رئیس جمهور به گیلان در شرایطی که تاکنون حضور هیچ عضوی به نمایندگی از دولت در ماسال اعلام نشده، چه خواهد بود؟

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماسال بی‌نصیب از حضور اعضای هیات دولت در گیلان / همان «چند وعده‌ی نامحقق و اقامت در هتل» هم نصیب ماسال نشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..