تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معظل زباله ، معظلی تمام نشدنی در استان گیلان

ساعت: 17:18 منتشر شده در مورخ: 1396/01/11 شناسه خبر: 1073652

معظل زباله و رها کردن زباله در طبیعت ، به معظل حل نشدنی در استان گیلان مخصوصا شهرها و روستاهای شهرستان تالش تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مریان خبر ، سال ۹۵ در چنین روزهایی بحث انباشت زباله ها در کنار دریای خطبه سرا بخصوص محله بوراسرا که وضع فجیعی به بار آورده بود در بورس خبرهای خطبه سرا قرار داشت، عده ی زیادی به این ماجرا اعتراض کردند عده ای از طبیعت دوستان نیز به جمع آوری زباله ها از این منطقه پرداختند که دست متولیان چنین حرکت هایی را به گرمی می فشاریم . بعد از انعکاس تصاویر و اعتراض مردم دقیقا دو روز قبل از روز طبیعت ۹۵، به دفن زباله ها و جابجایی آن ها با لودر پرداختند !!!!

اکنون بعد از یک سال و فقط چند روز مانده به روز طبیعت وضعیت ناگوار همان منطقه که از قضا محل تفریح مردم در آن روز هم هست را ملاحظه کنید!!!!

دفن زباله ها که کاری غیر اصولی در برخورد با زباله هاست و باعث ورود شیرابه ها و مواد سمی و شیمیایی به مرداب و دریا می شود و در نهایت از طریق ماهیان صید شده بر سر سفره های ما می آید، آینده محیط زیستی روستا را به خطر انداخته است.

سه کار اشتباه در برخورد با زباله ها عبارتند از سوزندان، دفن کردن و رها کردن ،دقیقا همان کارهایی که هم اکنون در سواحل خطبه سرا خصوصا بوراسرا صورت می گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معظل زباله ، معظلی تمام نشدنی در استان گیلان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..