تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قابلیت ذخیره محل پارک خودرو از گوگل مپس حذف شد!

کمپانی گوگل بعد از 7 روز تست قابلیت ذخیره محل پارک خودرو در نقشه که در نسخه بتای گوگل مپس موجود بود، آن را به کلی حذف کرد. این قابلیت جالب اوایل ماه جاری در نسخه 9.49 بتای گوگل مپس قرار گرفته بود و بدون هیچ اطلاعی از سمت گوگل بعد از گذشت تنها چند روز حذف شد.

دو ورژن بتای جدیدی که از گوگل مپس منتشر شدند 9.49.1 و 9.49.2 بودند و همین موضوع باعث شد تا متوجه نشویم که ویژگی ذخیره محل پارک خودرو در کدام نسخه از این اپ حذف شده است. احتمال این که کمپانی گوگل این ویژگی را از طریق آپدیت سرورها حذف کرده باشد هم وجود دارد. قابلیت دیگری با عنوان ” اشتراک گذاری محل” به‌جای قابلیت حذف شده ذخیره محل خودرو قرار گرفته که کاربران زیادی در گوگل پلاس درباره آن بحث و گفت‌و‌گو کرده‌اند.

اما ذخیره محل پارک خودرو در نسخه بتای گوگل مپس به این صورت بود که کاربران می‌‌توانستند محلی را که ماشین‌شان را در آن جا پارک کرده‌اند، در گوگل مپس به ثبت برسانند تا در این صورت راحت‌تر آن را پیدا کنند. این قابلیت با کلیک بر روی آیکون نقطه‌ آبی رنگ و انتخاب گرینه “Save your parking” قابل دسترسی بود. علاوه بر این‌ها شما می‌توانستید تایم‌شمار را در اپ فعال کنید تا مدت زمانی که خودرو در محل مورد نظر پارک شده، اندازه‌گیری شود. همچنین امکان افزودن تصویر و یا نوت برای محل مورد نظر هم در اپ وجود داشت.

این قابلیت عملکرد بسیار بهتری به نسبت آن‌چه گوگل به طور معمول برای شناسایی این که خودرو شما پارک شده است با نه، داشت. در حالت کلی گوگل مپس برای این که متوجه شود خودرو شما پارک شده است یا نه، به توقف آن توجه می‌کند که البته می‌تواند درصد خطای بالایی داشته باشد.

این ویژگی حذف شده یک بخش خاص به نام اعلان همیشگی داشت که برای تمام مدتی که از خودرو‌ دور هستید، محلی که آن را پارک کرده‌اید به شما نمایش داده می‌شود. این مورد به این معناست که تا زمانی که به آسانی محل پارک شدن خودرو را پیدا نکرده‌اید، محل قرارگیری برای شما نشان داده می‌شود.

چنین ویژگی را تاکنون بر روی سرویس خاصی جز گوگل مپس ندیده بودیم که آن هم متاسفانه حذف شد. البته شاید گوگل این قابلیت را به کل حذف نکرده باشد و بخواهد آن را توسعه دهد. در این صورت در نسخه‌های بعدی گوگل مپس شاهد آن خواهیم بود. قابلیت نشان دهنده اطلاعات پارکینگ‌ها همچنان در این اپ موجود بوده و با قدرت کار می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قابلیت ذخیره محل پارک خودرو از گوگل مپس حذف شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..