تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سانحه رانندگی در نهاوند ۳ کشته و مجروح بر جای گذاشت

سانحه رانندگی در نهاوند ۳ کشته و مجروح بر جای گذاشت

استان‌ها > همدان - رئیس پلیس راه نهاوند گفت: در سانحه برخورد سواری تیبا با پژو که عصر دیروز جمعه در محور نهاوند به بروجرد اتفاق افتاد یک نفر کشته و 2 نفر مجروح شدند.

به گزارش خبرآنلاین از نهاوند ؛ حمزه طائفی، فرمانده پلیس راه نهاوند طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: در این سانحه راننده خودرو تیبا در دم جان باخت و 2 نفر دیگر از سرنشینان هر دو خودرو به شدت مجروح، که جهت درمان به بیمارستان علیمردانیان این شهر منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: علت این سانحه که در ابتدای روستای میلاب اتفاق افتاد انحراف به چپ سواری تیبا به دلیل خواب آلودگی راننده صورت گرفته است.

لازم به ذکر است، از 25 اسفند سال گذشته تا هشتم فروردین ماه جاری 58 سانحه فوتی و جرحی در جاده های استان همدان رخ داده که متاسفانه 12 نفر در این حوادث جان خود را از دست داده اند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سانحه رانندگی در نهاوند ۳ کشته و مجروح بر جای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..