تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر به جزایر خلیج فارس زیبا ترین خلیج ایران+ تصاویر

سفر به جزایر خلیج فارس خلیجی پر از دیدنی های طبیعی و اعجاب آور .

kha.jpg


سفر به جزایر  خلیج فارس


باید دست کم چهار روز زمان داشته باشید تا بتوانید به دیدار دیدنی های طبیعی و اعجاب آور بزرگترین جزیره خلیج فارس بروید، از دلفین ها و جاذبه های دیگر «هنگام» دیدن کنید و پا روی رنگین کمان هرمز بگذارید.

 
 
 
 
ماهنامه همشهری سرزمین من: باید دست کم چهار روز زمان داشته باشید تا بتوانید به دیدار دیدنی های طبیعی و اعجاب آور بزرگترین جزیره خلیج فارس بروید، از دلفین ها و جاذبه های دیگر «هنگام» دیدن کنید و پا روی رنگین کمان هرمز بگذارید.

اگرچه خلیج فارس تقریبا 15 جزیره دارای سکنه و 20 جزیره غیرمسکونی دارد اما در این بین، قشم و هنام و هرمز در همسایگی هم و کمی دورتر، کیش و هندورابی در کنار هم مشهورتر و دارای جاذبه های متنوع تری هستند.

 سفر به جزایر خلیج فارس  زیبا ترین خلیج ایران

به جز بازارهای قشم و کیش که شاید بیشتر در ذهن ها، از سفر به جزایر جنوب جا افتاده، در خلیج فارس می توانید از جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی ارزشمندی دیدن کنید و خاطره ای ماندگار در ذهن تان ثبت کنید.

هر چند از نظر طبع آب و هوا، زمستان بهترین فرصت برای سفر به جزایر گرم جنوب است اما بازدید از این جزیره ها با آن همه جاذبه به چند روز زمان نیاز دارد. پس از تعطیلات نوروز را که هنوز هوا آنقدرها هم گرم نشده، غنیمت بشمارید.

ساحل رنگارنگ

دیدن سواحل جزیره های خلیج فارس، هوش از سرتان می برد؛ هر کجا به رنگی و شکلی درآمده و این تنوع و تفاوت، یکی از چشمگیرترین بخش های گردشگری در این مسیر است. جزیره قشم با وسعت بی اندازه اش، سواحل زیبای فراوانی دارد؛ جایی همچون این عکس با جلبک و خزه پوشیده شده و جایی هم ماسه ای است.

چطور برسیم؟

هم با خودروی شخصی و هم با هواپیما به جزایر جنوب ایران سفر کنید.

 سفر به جزایر خلیج فارس  زیبا ترین خلیج ایران

خودروی شخصی

اگر مرکز استقرار سفرتان را قشم قرار دهید، باید با خودروی تان مسیر یک هزار و 300 کیلومتری تهران تا بندر عباس را طی کنید. حدود 50 کیلومتری بندرعباس، تابلوهای راهنما مسیر اسکله بندر پل را نشان تان می دهند. در این اسکله می توانید بعد از انجام مراحل قانونی، با خودری تان سوار شناور شوید و حدود یک ربع بعد آن طرف آب، در قشم پیاده شوید.

این شناورها در تمام طول 24 ساعت در مسیر قشم در رفت و آمدند. اگر هم وسیله شخصی ندارید، باید وارد بندرعباس شوید و سراغ یکی از اسکله های باهنر یا حقانی را بگیرید. اتوبوس های دریایی شما در در عرض 45 دقیقه به قشم می رسانند. این کشتی ها از 6 صبح تا 11 شب در این مسیر در حرکت اند.

هواپیما

می توانید از یکی از شهرهای بزرگ بلیت دو سره قشم یا کیش را بخرید تا بدون نگرانی در مقصد پیاده شوید. قیمت بلیت دو سره تهران - قشم 483 و دو سره تهران - کیش 464 هزار تومان است. البته این قیمت ممکن است در تعطیلات نوروز بالاتر هم برود. نشانی اینترنتی etik.ir به شما در پیدا کردن بلیت کمک خواهد کرد.

سفر به جزایر خلیج فارس  زیبا ترین خلیج ایران

بیشتر بگردید

اگر می خواهید جزیره گردی نوروزی تان کامل شود، کمی دورتر، به جزیره کیش و هندورابی هم سفر کنید

کیش

در جزیره کیش می توانید از سواحل معروف جزیره از جمله سواحل زیبای نقره ای دیدن کنید. کشتی یونانی، اسکله تفریحی با امکاناتی چون جت اسکی، قایق پدالی، قایق ماهیگیری، قایق پارویی و غواصی، پارک ساحلی مرجان، اسکله میرمهنا، ساحل سیمرغ، شه رزیرمینی کاریز و ده ها امکانات گردشگری دیگر نیز در کیش وجود دارد که می تواند چندین روز وقت شما را به خود اختصاص دهد.

سفر به جزایر خلیج فارس  زیبا ترین خلیج ایران

کجارو

اخبار مرتبط:

دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس

مانور نیروی دریایی ارتش عربستان سعودی در خلیج فارس! + تصاویر

آقای مجری و همسر محجبه اش در کنار آب‌های خلیج فارس + عکس

داعش به این دلیل زنان حاشیۀ خلیج فارس را کنیز نگرفت !

عکس های زیبای الناز حبیبی در برنامه صبح خلیج فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر به جزایر خلیج فارس زیبا ترین خلیج ایران+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..