تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاخ سفید: باید واقعیت سیاسی را قبول کنیم که بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه است

به گزارش گروه مانیتورینگ بین‌الملل خبرگزاری فارس، «شان اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید پس از اتخاذ موضع جدید کشورش در قبال سوریه، قبول واقعیات سیاسی را دلیل این موضع‌گیری اعلام کرد.

موضع جدید آمریکایی‌ها در قبال تحولات سوریه، از همان زمان تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهری مشخص شد؛ جایی که ترامپ قول داد به جنگ تروریست‌ها برود و از بین بردن داعش را به عنوان اولویت خود معرفی کرد.

دیروز هم «رکس تیلرسون» وزیر خارجه آمریکا در ترکیه میهمان یکی از مخالفان سرسخت رئیس جمهور سوریه یعنی «رجب طیب اردوغان» بود؛ تیلرسون آنجا گفت که «مردم سوریه درباره بشار اسد تصمیم خواهند گرفت.»

«نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل هم دیشب صریح‌ترین موضع‌گیری را داشت و گفت: «حذف اسد از قدرت، دیگر اولویت واشنگتن نیست.»

امروز سخنگوی کاخ سفید در خصوص این موضع‌گیری‌های جدید به خبرنگاران توضیح داد.

اسپاسیر گفت: «دولت قبل گزینه‌هایی را در اختیار نداشت که ما حالا در اختیار داریم. از بین بردن داعش، کاهش خشونت‌ها و گام برداشتن به سمت راهکار سیاسی، اولویت‌های ماست.»

وی افزود: «در خصوص اسد، یک واقعیت سیاسی در خصوص وضعیت موجود داریم که باید آن را قبول کنیم. دولت قبل در قبال اسدف موقعیت‌های فراوانی را از دست داد.»

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاخ سفید: باید واقعیت سیاسی را قبول کنیم که بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..