تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دور پنجم مذاکرات ژنو «سازنده» بود/اواسط آوریل نشستی در تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از الجزیره، «استیفان دی میستورا» نماینده سازمان ملل در امور سوریه جمعه شب اعلام کرد که دور پنجم مذاکرات ژنو درباره سوریه به پایان رسیده است.

وی گفت: همه طرف‌های شرکت‎کننده در دور پنجم مذاکرات ژنو درباره جزئیات و مجموعه راهکارها بحث و گفت‎وگو کردند.

دی میستورا تصریح کرد: مذاکرات با هیات های شرکت کننده سازنده و مفید بود. طرف های شرکت کننده برای شرکت در دور ششم مذاکرات آماده هستند.

نمیانده سازمان ملل در امور سوریه گفت: هیچ کس نمی تواند وجود مشکلات بزرگ بر سر مذاکرات را رد کند و در عین حال نمی توانیم فورا به توافق صلح دست پیدا کنیم.

دی میستورا تاکید کرد که اواسط ماه آوریل در تهران نشستی درباره سوریه در سطح کارشناسان برگزار می شود. 

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دور پنجم مذاکرات ژنو «سازنده» بود/اواسط آوریل نشستی در تهران برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..