تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوروز امسال به جای پول، هدیه عیدی بدهید

 وی گفت: در واقع هدیه دادن جزء رسوم و سنن ملی ما ایرانیان است که قدمت تاریخی دارد و موجب انبساط خاطر و دلبستگی افراد می شود.

قرائی مقدم افزود:در گذشته به دلیل اینکه پول در دسترس همه وجود نداشت، افراد برای عیدی دادن از کادو و هدیه استفاده می کردند.

وی در ادامه گفت: هدیه دادن در دید و بازدید های نوروزی جزء رسوم ملی ایرانیان به شمار می رود که به مرور زمان در حال کم رنگ تر شدن است،تا جایی که امروز فقط در برخی شهر ها این رسم اجرا می شود و در شهر های بزرگ این رسم به طور کل حذف شده است.

این جامعه شناس بیان کرد: باید در صدد حفظ رسومات ملی و آیینی کشورمان باشیم و نقش رسانه ها در آموزش و درست به جا آوردن رسوم نوروزی مثل هدیه دادن بسیار موثر است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوروز امسال به جای پول، هدیه عیدی بدهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..